طراحی تراس و ایوان های چوبی برای زیبایی منزل

در دنیای طراحی سازه ، عرشه یا سکو برای ساختمانها به عنوان یک سطح مسطح در نظر گرفته می شود که ساختمان روی آن بنا می شود.ایوان ها اغلب از روی زمین ایجاد می شوند و به طور معمول به یک ساختمان متصل می شوند. سكوی آن با استفاده از هر نوع چوب یا چوب معمولاً از تخته های چوب ، چوب كامپوزیت ، چوب ماهون ، توده و تخته های بازیافتی ساخته می شود.
ورود به ایوان ها معمولاً از درهای متصل به خانه یا از فضای بیرون توسط راه پله است. و به منظور طراحی اضافی و ایمنی در این منطقه معمولاً با نرده ها محاصره می شود.
اگر می خواهید ظاهر خیره کننده تری از خانه های خود داشته باشید ، یک ایده عالی نصب تراس های تخته ای است. عرشه ها را می توان در بسیاری از قسمت های منازل خود اضافه کرد: محوطه سازی در حیاط خلوت و حیاط جلو ، فضای طولانی برای زندگی ، پاسیو و محوطه مشاهده برای ساختمانهای بزرگتر.
البته می توان با اضافه کردن سایبان سوراخ دار ، سبک ها و طرح های یک عرشه را تقویت کرد. علاوه بر این ، طرح های عرشه به شکلی بی شماری صورت می گیرد که در چنین مواردی می توانید مطابق سلیقه خود سکو یا ایوان خود را طراحی کنید. برای داشتن ایده هایی در مورد چگونگی این مسئله، سعی کنید در این مجموعه از طراحی تراسهای چوبی که برای شما جمع آوری کرده ایم ، نگاهی بیندازید.

طراحی تراس ایوان چوبی01

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn