طراحی جذاب یک حیاط کوچک منطبق با منازل ایران

 هر صاحب خانه موافق داشتن یک حیاط خلوت یا پاسیوی زیبا در خانه است.

یک مکان عالی برای تفریح ​​و استراحت که هر زمانی که احساس خستگی از کار روزانه داشته باشد در آن فضا خستگی خود را رفع نماید.

گذشته از هوای تازه و تمام سرسبزی هایی که در این منطقه دیده می شود، بهتر است که از دیوارها تا صندلی و همه چیز طراحی شود. ما قبلا به شما طرح های مختلف حیاط خلوت را نشان داده ایم اما این یکی متفاوت است و بدون تردید مورد پسند خانم ها خواهد بود.

یک زن و شوهر جوان با چهار فرزند می خواستند فضایی را ایجاد کنند که بتوانند خانواده و دوستان خود را در آن سرگرم کنند. البته، آنها از یک تیم طراحی کمک گرفتند تا یک طرح جدید برای حیاط خود ایجاد کنند، و یک ملک کاملا معمولی را به یک خانه با طراحی خاص و پیچیده تبدیل کردند. این زن و شوهر خواستار طراحی فضای سبزی خاص بودند. این طرح با الهام از مقصد تعطیلات مورد علاقه شان که در ایبیزا قرار دارد انجام شده است. به همین دلیل آنها یک باغ رنگارنگ و خلاق با مناطق مختلف را انتخاب کردند. یک فضای خاص با یک آشپزخانه بی نظیر در آن به همراه یک باربیکیو از مواردی است که برای این حیاط درنظر گرفته شده است. یکی دیگر از ویژگی های شگفت انگیز این باغ کوچک، موزاییک دیوارها و البته رنگ صورتی روی آن است!

ویژگی منحصر به فرد: این حیاط خلوت زیبا دارای طراحی مدرن با رنگ های صورتی، دیوار موزاییک، دیوار سبز و بسیاری از ویژگی های چشمگیر دیگر است که شما دوست دارید در فضای باز خود ببینید.

 

طراحی زیبای باغچه و حیاط01

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn