6 ایده برتر برای بازسازی و دکوراسیون منزل

امروز ، ما ده ایده برتر برای بازسازی خانه را بررسی می کنیم. ما برای شما پیشنهاداتی و روش هایی داریم که آیا شما در حال بازسازی کل خانه خود هستید یا فقط یک اتاق واحد طراحی می کنید! این ایده های منحصر به فرد - در عین سادگی قابل اجرا - برای بازسازی خانه ، اطمینان می دهد که خانه شما هم شیک است و هم خواسته ها و انتظارات شما را برآورده می کند. چه در تلاش برای بازسازی کامل خانه خود یا مناطق متعدد داخل آن باشید ، گروه ساختمانی ناتک پیشنهاد می کنند تغییرات مهمی انجام دهید.

به چه چیزی نوسازی یا بازسازی خانه می گویند؟
عمل بازسازی یک ساختمان مسکونی فرسوده ، آسیب دیده یا قدیمی برای ایجاد جذابیت بیشتر از نظر بصری یا مفید - یا هر دو - به عنوان بازسازی خانه شناخته می شود (همچنین به عنوان نوسازی خانه شناخته می شود).پیشرفت های تکنولوژیکی تأثیر زیادی بر ایده های نوسازی خانه های آینده داشته است ، به ویژه هنگامی که صحبت از بازسازی ایده هایی می شود که هنوز در مراحل برنامه ریزی هستند. طراحان داخلی و معماران می توانند به لطف در دسترس بودن نرم افزار بازسازی خانه ، قبل از هرگونه کار در دنیای واقعی ، تصاویر سه بعدی دقیق از برنامه های خود را ایجاد کرده و تغییرات را ایجاد کنند.این فناوری به متخصصان بستری برای ارائه ایده های خود می دهد و به مشتریان ، که غالباً فاقد دانش فنی هستند ، اجازه می دهد تا حس واقع گرایانه ای از وضعیت آنها پس از اتمام فرایند بازسازی بدست آورند.

بهترین ایده های بازسازی منزل شما

این که آیا شما به دنبال ایده های بازسازی خانه برای افزایش ارزش خانه خود قبل از فروش آن هستید یا به تازگی خانه ای را خریده اید که نمی توانید منتظر بمانید تا آن را یه سلیقه خود تغییر دهید ، به احتمال زیاد شما در حال کار روی بازسازی خانه هستید یا پروژه بازسازی آشپزخانه به زودی،این بدان معناست که شما باید چندین جزء را در نظر بگیرید ، از جمله نحوه ارتباط با مجریان پروژه ، چگونگی تعدیل هزینه ها ، نحوه تفسیر افکار بازطراحی شده خود در دنیای واقعی و - شاید به طور کلی مهم - نحوه انتخاب کدام افکار بازسازی خانه بیشترین سود را برای فضای شما خواهد داشت.
در این پست ، ما روی این آخرین آزمایش تمرکز می کنیم و مدیریت و افکار طراحی مجدد صریح خانه را پیشنهاد می کنیم که می تواند به شما در استفاده از فضای شما کمک کند. این به شما کمک می کند تا با تصمیم گیری مناسب از بین بسیاری از گزینه های برنامه ای که امروز در دسترس هستند ، تصمیم بگیرید.

ایده برتر برای بازسازی و دکوراسیون منزل

10 ایده برتر برای بازسازی و نوسازی خانه

1. اتاق نشیمن خود را پایین بیاورید
یک الگوی جدید بازسازی خانه ، شامل قرار دادن نیمکت در گوشه های اتاق نشیمن است. به طور کلی فضای شخصی بیشتری به خانه می بخشد و علاوه بر این باعث می شود اتاق پذیرایی بسیار بزرگتر از آنچه که هست به نظر برسد. به محض اینکه یک اتاق یا فضایی کامل دارید که میخواهید تغییر دهید ، این ترفند را برای چیدمان فوق العاده طراحی مجدد خانه ارزیابی کنید.

2. از منطقه زیر پله ها استفاده کنید
در صورتی که خانه ای را طراحی می کنید که دارای راه پله است ، به اشتباه فضای بزرگ زیر پله ها را بلا استفاده رها نکنید. برای نشان دادن کابینت یا مجموعه موسیقی خود چند قفسه اضافه کنید ، یا علاقه مندان به شراب های زیبا می توانند یک قفسه شراب عجیب و غریب بسازند و یک طاقچه راحت برای شما ایجاد کنند. شما حتی می توانید اتاق کوچکی را که برآمده از رویای جوانی شما برای زندگی مانند هری پاتر است ، تغییر دهید و رمز و راز بی عیب و نقص خود را درک کنید.

3. فضا را با کشوهای مختلف پر کنید
ما اغلب فضای زیر تخت و کمد ها را بی توجه رها می کنیم. با این وجود ، این به کار به هدر دادن این فضاها کمک میکند! به جای خالی نگه داشتن این فضا ، می توانید کشوهای زیر پایی اضافه کنید ، جایی که می توانید وسایل کوچک اضافی را در اطراف خانه ذخیره کرده و خانه را مرتب تر نشان دهید. این امر به ویژه در بازسازی خانه ها بسیار مفید است ، زیرا شما نیاز به افزایش اندازه متوسطی از اتاق دارید که با آن کار می کنید.

ایده برتر برای بازسازی و دکوراسیون منزل

4- نمای بیرونی را فراموش نکنید
بیرون خانه شما نیز به همان اندازه در داخل قابل توجه است. به این ترتیب ، هنگام هدایت بازسازی خانه ، مطمئن شوید که چند قطعه مکمل اضافه می کنید تا ظاهر جذاب و شگفت انگیزی به خانه خود ببخشید. برخی از استراتژی های ساده برای به روز رسانی محیط بیرون عبارتند از: افزودن باغچه ؛ افزودن قطعات شاد و زیبا به گذرگاه خانه شما ؛ و افزودن بازشوها ،ایجاد پنجره یا بزرگتر کردن پنجره های فعلی.

5. ایجاد فضای قابل استفاده بیشتر
یکی دیگر از ایده های باورنکردنی بازسازی خانه این است که از طریق ارتقاء برنامه های خود ، از وسایل فعلی خود فضای بیشتری استفاده کنید. به عنوان مثال به جای افزودن یک کمد دیواری معمولی ، از این بازسازی خانه به عنوان فرصتی برای ساختن کمد های کشویی استفاده کنید ، که هم باعث ایجاد شلف و هم فضای بیشتر می شود و علاوه بر این ، خانه شما را منحصر به فرد جلوه می دهد. این امر به ویژه در مواردی که در جستجوی افکار بازطراحی خانه در مورد یک برنامه مخارج دقیق هستید ، مفید است ، زیرا فضاها و مواردی را که به طور موثر در اختیار دارید اضافه می کنید ، نه اینکه بدون هیچ آمادگی شروع کنید.

6. جزیره آشپزخانه را اضافه یا ارتقا دهید
جزیره آشپزخانه فضای بیشتری برای پیشخوان ، منطقه انبار اضافی و انتخاب صندلی بیشتر به شما می دهد. یکی از روش های باورنکردنی برای بهبود تنظیمات آشپزخانه این است که هر چیزی را به جز مینی بار ضرب کنید ، با قفسه هایی که در پیشخوان قرار دارند و دارای قفسه های مشروب برای لیوان های آشامیدنی و اتاق اضافی در زیر آن است تا مشروب خود را نگه دارید. همچنین اطمینان حاصل کنید که در حین طراحی مجدد آشپزخانه خود دوشاخه های اضافی به جزیره اضافه کنید تا مفید بودن کامل را تضمین کنید. مثالها همچنین پشت سر را تشکیل می دهند و سطح را به اتاق اضافه می کنند. با توجه به وضعیت کابینت ، می توانید رنگ آمیزی یا رنگ آمیزی کمدهای آشپزخانه خود را برای یک ایده بازسازی سریع و به طور کلی اقتصادی آشپزخانه بررسی کنید.
اگر به مکان جدیدی نقل مکان می کنید و آزادی انجام تغییرات در خانه خود را دارید ، باید سعی کنید از خلاقیت استفاده کنید. با این حال ، ابتدا باید تصمیم بگیرید که آیا باید خانه بخرید یا اجاره کنید و سپس تغییرات را مطابق با مجوزها انجام دهید.

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn