25 طرح خلاقانه برای درب داخلی

در اینجا 25 طرح خلاقانه درب داخلی وجود دارد که می توانید از آنها برای ارتقاء فضای خود استفاده کنید:

1. درب های محوری. درب های محوری یک راه عالی برای بیان یک بیانیه در خانه شما هستند. آنها برای چرخش بر روی یک محور مرکزی ساخته شده اند، بنابراین نیازی به قاب در ندارند. این به آنها ظاهری تمیز و مدرن می دهد.

2. درهای جیبی. درب های جیبی یکی دیگر از گزینه های صرفه جویی در فضا هستند. وقتی باز هستند داخل دیوار می لغزند، بنابراین هیچ فضایی را اشغال نمی کنند.

3. درهای انبار کشویی. درهای کشویی انباری یک انتخاب محبوب برای خانه هایی به سبک خانه های کشاورزی است. آنها از چوب ساخته شده اند و جذابیت روستایی دارند.

25 طرح خلاقانه برای درب داخلی

4. درب آکاردئونی. درهای آکاردئونی یک راه عالی برای تقسیم یک اتاق بدون بسته شدن کامل آن هستند. آنها از صفحات متعددی ساخته شده اند که به سبک آکاردئونی تا می شوند.

5. درهای شیشه ای مات. درهای شیشه ای مات یک راه عالی برای افزایش حریم خصوصی بدون مسدود کردن نور هستند. آنها همچنین انتخاب خوبی برای خانه هایی با کودکان کوچک یا حیوانات خانگی هستند، زیرا به جلوگیری از حوادث کمک می کنند.

6. درهای آینه ای. درهای آینه ای می توانند اتاق کوچک را بزرگتر نشان دهند. همچنین می توان از آنها برای ایجاد توهم فضای بزرگتر استفاده کرد.

7. درهای رنگارنگ. رنگ آمیزی می تواند به هر اتاقی شخصیت ببخشد. اگر به دنبال راهی برای اظهار نظر هستید، درهای خود را با رنگ روشن رنگ آمیزی کنید.

8. طراحی درب. طرح های مختلفی برای درب وجود دارد، بنابراین می توانید طرحی را که متناسب با سبک خود است پیدا کنید. برخی از گزینه های محبوب عبارتند از الگوهای هندسی، طرح های گل و هنر انتزاعی.

25 طرح خلاقانه برای درب داخلی

9. مواد نوآورانه. مواد جدید و ابتکاری زیادی در ساخت درب استفاده می شود، مانند بامبو، چوب اصلاح شده و شیشه. این مواد می توانند حس لوکسی را به خانه شما اضافه کنند.

10. درب های هوشمند. درب های هوشمند مجهز به فناوری هستند که به شما امکان می دهد آنها را با گوشی هوشمند یا صدای خود کنترل کنید. این می تواند یک راه راحت برای قفل کردن و باز کردن قفل درها باشد، حتی زمانی که در خانه نیستید.

اینها تنها تعدادی از طرح های نوآورانه درب داخلی موجود هستند. با گزینه های بسیار زیادی که می توانید از بین آنها انتخاب کنید، مطمئناً درب مناسبی را برای ارتقای فضای خود پیدا خواهید کرد.

25 طرح خلاقانه برای درب داخلی

در اینجا چند ایده اضافی برای استفاده از طرح های نوآورانه درب در خانه شما وجود دارد:

     از یک درب محوری برای ایجاد یک ورودی چشمگیر به خانه خود استفاده کنید.
     برای صرفه جویی در فضا، درهای جیبی را در یک حمام کوچک نصب کنید.
     یک در کشویی انباری را در اتاق خواب خود آویزان کنید تا گوشه ای دنج برای مطالعه ایجاد کنید.
     از درهای شیشه ای مات در آشپزخانه خود استفاده کنید تا نور طبیعی را وارد کنید و در عین حال حفظ حریم خصوصی را فراهم کنید.
     یک در آینه ای به راهرو خود اضافه کنید تا بزرگتر به نظر برسد.
     درهای خود را با رنگی تند رنگ آمیزی کنید تا به خانه خود شخصیت ببخشید.
     یک درب با طراحی منحصر به فرد را برای ارائه یک بیانیه انتخاب کنید.
     یک درب هوشمند نصب کنید تا زندگی خود را آسان تر کنید.

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn