دکوراسیون داخلی منزل ایرانی به سبک نیوکلاسیک

اگر به دنبال برنامه ریزی یا تغییر ظاهر داخلی خانه خود هستید، روند طراحی را در نظر بگیرید که هم جاودانه و هم ظریف باشد. یک انتخاب جالب طراحی داخلی نئوکلاسیک است که در قرن هجدهم و نوزدهم به یک استاندارد معماری در اروپا تبدیل شد. آیا این روند طراحی خاص برای خانه شما مناسب است؟ گروه ساختمانی ناتک ، پیمانکار پیشرو در بازسازی داخلی در منطقه، یک نمای کلی سریع ارائه می دهد.

تاریخچه مختصری از طراحی نئوکلاسیک
طراحی داخلی نئوکلاسیک در اصل بر اساس دکوراسیون خانه کلاسیک یونان و رم بود. این بر ظرافت و پیچیدگی تمرکز دارد، اما به اندازه نمایش ثروت از دوران روکوکو و باروک برجسته نیست. امروزه طراحی نئوکلاسیک به دلیل جذابیت بی انتها مورد علاقه بسیاری از صاحبان خانه است. بسیاری از ساختمان های عمومی در سراسر جهان نیز از معماری و طراحی نئوکلاسیک وام گرفته اند. (دکوراسیون داخلی منزل ایرانی به سبک نیوکلاسیک نئوکلاسیک )

دکوراسیون داخلی منزل ایرانی نیوکلاسیک

عناصر کلیدی طراحی داخلی نئوکلاسیک
طراحی داخلی نئوکلاسیک جایگزینی دنج تر و کلاسیک تر برای سبک شیک و اسپارتایی معمولی خانه های مدرنیستی است. ببینید چه چیزی این انتخاب را از همتایان خود متمایز می کند:(دکوراسیون داخلی منزل ایرانی به سبک نیوکلاسیک نئوکلاسیک )

    رنگ ها پالت رنگ نئوکلاسیک معمولا ملایم و کم صدا است. به سمت سفید، کرم و خاکستری متمایل می شود. رنگ‌های برجسته‌تر مانند سیاه، قرمز و نقره‌ای معمولاً به عنوان لهجه استفاده می‌شوند.
    مبلمان. مبلمان نئوکلاسیک ساده و متقارن هستند. دارای ساختار چوبی یا فلزی در معرض دید است که شکل قطعه را مشخص می کند. در مورد پارچه‌ها، مبلمان نئوکلاسیک بر کیفیت و لوکس بودن تاکید می‌کنند، بدون اینکه بزرگ باشند. به عنوان مثال می توان به ابریشم، پارچه ابریشمی، کتان و مخمل اشاره کرد.(دکوراسیون داخلی منزل ایرانی به سبک نیوکلاسیک نئوکلاسیک )
    تزیین. طراحی داخلی نئوکلاسیک از عناصر دکوراتیو استفاده می کند که مجلل را برجسته می کند. آینه های بزرگ، گل ها، آثار هنری و قالب های تزئینی را روی دیوارها و سقف ها خواهید دید. کف‌ها معمولاً از سنگ یا مرمر هستند و با فرش‌های ایرانی تزیین می‌شوند.

دکوراسیون داخلی منزل ایرانی نیوکلاسیک

ادغام طراحی نئوکلاسیک در خانه شما

ممکن است بخواهید با یک شرکت قابل اعتماد بازسازی خانه مانند گروه ساختمانی ناتک کار کنید تا به درستی این روند طراحی را در فضای زندگی خود بگنجانید. این هم تعدادی راهکار تا شما شروع کنید:

    از طرح رنگی بی صدا (سفید، کرم، خاکستری) استفاده کنید که می توانید آن را با رنگ مشکی، قرمز یا زرد برجسته کنید. برای مدرن کردن ظاهر، می توانید عناصر صورتی یا سرمه ای را اضافه کنید.(دکوراسیون داخلی منزل ایرانی به سبک نیوکلاسیک نئوکلاسیک )
    هیچ چیز مانند یک لوستر استادانه نئوکلاسیک نمی گوید. سخت افزار طلا را بچسبانید و آن را روی میز ناهار خوری، کنار راه پله یا در سرسرا قرار دهید.
    وقتی صحبت از مبلمان می شود، اقلام یک خانواده را انتخاب کنید: مثلاً صندلی ها و میزهایی با طرح و پالت رنگی مشابه.
    اگر فرشی را برای فضا انتخاب می‌کنید، به سراغ طرح ملایم گل‌دار یا شرقی بروید. اگر می خواهید رنگ مدرنیته را به فضای خود اضافه کنید، یک الگوی هندسی انتخاب کنید.(دکوراسیون داخلی منزل ایرانی به سبک نیوکلاسیک نئوکلاسیک )

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn