ترکیب کناف و چوب CNC برای سقف

 آیا به دنبال راهی منحصر به فرد برای زیباتر کردن دکوراسیون منزل خود هستید؟ ایده های طراحی سقف ام دی اف روشی عالی برای افزودن سبک و پیچیدگی به فضای زندگی شما است. با کمک سقف CNC، سقف ام دی اف با LED،‏ سقف کاذب و ترکیب رنگ می توانید ظاهری خیره کننده ایجاد کنید که مطمئنا مهمانان خود را تحت تاثیر قرار می دهد. از سبک های سنتی گرفته تا طرح های مدرن، گزینه های زیادی برای ایجاد یک طرح سقف ام دی اف چشم نواز وجود دارد. پس همین امروز این ایده ها را بررسی کنید و ایده آل را برای خانه خود پیدا کنید.(ترکیب کناف کنافکاری و چوب CNC برای سقف کاذب)

روند طراحی سقف کاذب مدتی است که در هند وجود داشته است. نیازی به گفتن نیست که طراحی سقف هرگز به اندازه فعلی گسترده و متنوع نبوده است. امروزه صاحبان خانه گزینه های زیادی برای انتخاب دارند. با این حال، گزینه های زیاد ممکن است گاهی گیج کننده باشد. بنابراین، هر صاحب خانه باید ترجیحات فردی خود را هنگام انجام سقف درک کند. قبل از پرداختن به طرح ها، اجازه دهید یک جمع بندی سریع درباره سقف کاذب انجام دهیم. (ترکیب کناف کنافکاری و چوب CNC برای سقف کاذب)

ترکیب کناف و چوب CNC برای سقف

ترکیب کناف و چوب CNC برای سقف

بنابراین، سقف کاذب چیست؟ سقف کاذب در اصل نوعی سقف است که به گونه ای طراحی می شود که زیر سقف اصلی قرار بگیرد. طرح سقف کاذب معمولاً توسط قاب‌های چوبی یا فلزی آویزان می‌شود و توهمی که از سقف پایین‌تر به وجود می‌آورد، گاهی اوقات با نمایش قسمت‌هایی از سقف اصلی، به آن لقب «سقف افتاده» داده است.(ترکیب کناف کنافکاری و چوب CNC برای سقف کاذب)

روتر CNC یک دستگاه برش است که به طور کامل توسط لپ تاپ یا رایانه کنترل و دستکاری می شود. این برش MDF با اندازه سفارشی، WPC، ACP jali بر اساس اندازه و طراحی مورد نیاز در یک بازه زمانی کوتاه به عنوان برترین سازمان رتبه بندی شد.(ترکیب کناف کنافکاری و چوب CNC برای سقف کاذب)

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn