دکوراسیون داخلی کامل و مدرن منزل 72متری

در اینجا تصاویر کامل یک منزل مسکونی 72 متری شامل اتاق خواب و اتاق کار و حمام و سرویس بهداشتی را برای شما عزیزان قرار داده ایم ، همچنین به 14 نکته کلیدی برای طراحی منازل کوچک میپردازیم که امیدواریم مورد استفاده قرار گیرد. صاحب این آپارتمان یک مرد جوان است ، دانشجویی که شیوه زندگی فعال را دنبال می کند ، زیاد سفر می کند و ورزش می کند. خواسته های اصلی مشتری: به حداکثر رساندن پتانسیل محل ، ایجاد مناطق ذخیره مخفی برای چیزها ، سازماندهی یک منطقه کاری حرفه ای. در مورد طرح رنگ ، وظیفه این بود که فضای داخلی را با افزودن عناصر چوبی به رنگ های پاستلی بسازیم.

اینکه خانه بزرگی ندارید به این معنا نیست که نمی توانید سبک خود را پیاده کنید. تزئین یک فضای کوچک ، درست مانند تزئین یک فضای بزرگ ، به سادگی نیاز به نبوغ طراحی و نگاه خوب به آنچه به کار می بندید و محدودیتها دارد. و در حالی که تمرکز هنگام کار با مساحت کمتر کمی متفاوت خواهد بود ، قوانین کلی طراحی تقریباً یکسان است.ما قول می دهیم ، یک فضای کوچک نباید یک چالش بزرگ باشد! بنابراین ، آیا می خواهید بفهمید چگونه می توانید یک آپارتمان استودیویی جدید خود بچرخانید یا برای استفاده بهینه از فضا در خانه ای نه چندان بزرگ به راهنمایی نیاز دارید ، برای تزئین یک فضای کوچک ، 14 نکته زیر را دنبال کنید. و خانه خود را درخشان کنید (دکوراسیون داخلی کامل و مدرن منزل 72متری)

دکوراسیون داخلی منزل 72متری

1-بگذارید نور بتابد
یک اتاق کوچک واقعاً می تواند با نور مناسب باز شود. علاوه بر این که اجازه می دهید نور طبیعی از طریق پنجره ها به داخل بتابد (از پرده های سیاه خارج شوید!) ، از نور اضافی در فضای خود استفاده کنید تا کمی گرمای بیشتری وارد کنید. اگر فضایی برای چراغ های کف و میز ندارید ، گزینه های نورپردازی را انتخاب کنید که هیچ املاک اصلی را شامل نمی شود ، مانند چراغ های زهی ، دیوارهای دیوار یا روشنایی آویز.

2- وسایل بزرگتر را در محیط اتاق نگه دارید
هیچ دلیلی وجود ندارد که هنگام تزئین یک فضای کوچک ، وسایل بزرگ مبلمان را کنار بگذارید ، اما می خواهید در مورد محل قرار دادن آنها استراتژیک عمل کنید. احساس وسعت را در یک اتاق با قرار دادن وسایل بزرگتر - مانند کلبه ، کاناپه و قفسه های کتاب - در کنار دیوار ، به جای وسط کف ، حفظ کنید.(دکوراسیون داخلی کامل و مدرن منزل 72متری)

3- به دنبال مبلمان چند منظوره و/یا تاشو باشید
مبلمانی که می توانند وظیفه دوگانه را انجام دهند ، هم در فضا و هم در هزینه شما صرفه جویی می کند. و به لطف روند خانه کوچک/آپارتمانهای کوچک ، هیچ کمبودی در وسایل مبلمان بدیع وجود ندارد که یا کاربردهای چند منظوره را ارائه می دهند و یا تا زمانی که از آنها استفاده نمی شود ، فضای خانه را تا کنند. میزها ، میزهای ناهار خوری و حتی تخت خواب های بزرگ دارای سبک هایی هستند که به راحتی می توان آنها را کنار گذاشت تا فضای بیشتری برای جابجایی ایجاد شود. به همین ترتیب ، می توانید مبلمانی را پیدا کنید که اهداف مختلفی را ارائه می دهد ، مانند تخت هایی که می توانند به نیمکت تبدیل شوند و میزهای جانبی که می توانند به میز تبدیل شوند.(دکوراسیون داخلی کامل و مدرن منزل 72متری)

دکوراسیون داخلی منزل 72متری

4-از آینه ها استفاده کنید
صحبت از عملکرد دوگانه ، آینه ها با بازتاب نور طبیعی و غیر طبیعی و ایجاد توهم مساحت بیشتر ، هم نور اضافی و هم احساس فضای اضافی را به اتاق اضافه می کنند. آنها همچنین به تنهایی عملی هستند. از یک آینه بزرگ استفاده کنید یا چند آینه کوچکتر را در یک اتاق مرتب کنید. حتی می توانید یک دیوار گالری از آینه درست کنید ، همانطور که در هنر انجام می دهید.

5- چیزها را کنار بگذارید
یکی از مزایای بزرگ زندگی در فضای کوچکتر این است که شما را مجبور می کند میزان وسایل موجود در خانه خود را ویرایش کنید. به نوبه خود ، شما در نهایت از شر چیزهایی خلاص می شوید که به هیچ وجه در زندگی شما مفید نیستند ، چه بخاطر غیر کاربردی بودن آنها ، چه بی فایده و یا فقط برای شما شادی ایجاد نمی کنند. اگر با توانایی خلاص شدن از شر مسائل مبارزه می کنید ، منابعی وجود دارد که می تواند به شما در یادگیری نحوه انجام این کار کمک کند. تزئین یک فضای کوچک مستلزم کمی موجودی است ، در غیر این صورت شما می توانید فضای خود را بیش از حد شلوغ کنید.

6- مراقب بی نظمی باشید
وقتی صحبت از ایجاد یک فضای کوچک با طراحی خوب می شود ، کمتر است. با توجه به نکته ای که در بالا ذکر شد ، می خواهید زمانی که فضای زیادی برای کار ندارید ، میزان کلی وسایل متعلق به خود را به حداقل برسانید. اما پایین نگه داشتن بی نظمی حتی فراتر از این هم می رود. مراقب باشید که فضای باز زیادی در خانه کوچک خود بگذارید ، هم برای سهولت حرکت و هم برای حفظ مطلوبیت. این امر در مورد همه مناطق قابل مشاهده ، از کف تا میزهای شما تا میزان فضایی که بین وسایل مبلمان ایجاد می کنید ، صدق می کند.(دکوراسیون داخلی کامل و مدرن منزل 72متری)

دکوراسیون داخلی منزل 72متری

7-با فضای ذخیره سازی خلاق شوید
گزینه های ذخیره سازی بسیار زیادی وجود دارد که به عنوان تزیینات زیبایی نیز عمل می کنند. وسایل مبلمان را انتخاب کنید که راه حل های اضافی برای ذخیره سازی در اختیار شما قرار دهند ، مانند عثمانی که می تواند ملحفه را ذخیره کند و زیر تختخواب که به ظاهر کابینت خنک به نظر می رسد. سعی کنید راهی برای ذخیره اقلام خود بدون وارد کردن همه چیز در یک کمد پیدا کنید.

8-جسورانه برو
فضاهای کوچک به خوبی رنگها ، چاپها و بافتهای برجسته را به ارمغان می آورند ، فقط مطمئن شوید که رنگهای خنثی را نیز ترکیب کرده اید تا اتاق را تحت فشار قرار ندهید. اگر نگران این هستید که بیش از حد جسورانه جلوه دهید ، از رنگها و چاپها به روشهای کوچکتر استفاده کنید - مانند روی دیوار برجسته ، بالش بیندازید ، یا حتی فقط قاب عکس. یا ، بزرگ بروید و کاغذ دیواری روشن و رنگی بچینید یا در نهایت آن کاناپه مخملی آبی رنگی را که همیشه می خواستید بخرید. تا زمانی که در اتاق تعادل برقرار کنید ، هیچ دلیلی وجود ندارد که نتوانید رنگ یا طرح جسورانه ای را نیز اضافه کنید.

9-از فرش های بزرگ استفاده کنید
تزئین یک فضای کوچک به معنای فریب دادن چشم برای دیدن بیشتر از آنچه در واقع است ، است. وقتی از فرش های کوچک در یک فضای کوچک استفاده می کنید ، کوچک می بینید - و فکر می کنید. تزئینات با فرش های بزرگ ، حس عظمت و احساس یک اتاق بزرگتر را ایجاد می کند. در نهایت ، شکل یک اتاق و مبلمان داخل آن بهترین اندازه فرش را به پورچا دیکته می کندبنابراین ، اما همیشه سعی کنید تا آنجا که می توانید بزرگ شوید.(دکوراسیون داخلی کامل و مدرن منزل 72متری)

 10-از فضای عمودی استفاده کنید
از دیوارهای خود غافل نشوید استفاده بیشتر از فضای عمودی به معنای بازی با وسایل بلندتر و چسباندن دیوارها به وسایلی مانند قفسه بندی و هنرهایی است که عمق عمودی را اضافه می کنند و علاوه بر فضایی که برای ایجاد روی زمین ایجاد کرده اید. اگر قطعه ای دارید که واقعاً آن را دوست دارید ، اما نمی توانید جایی برای آن پیدا کنید - برای مثال یک گلدان دوست داشتنی - یک قفسه ایمن را آویزان کنید و به جای آن آن را بگذارید. و هنگامی که پارچه ها را آویزان می کنید ، میله را فقط در حدود 2 اینچ زیر سقف یا قالب تاج نصب کنید ، که توهم ارتفاع اضافی را اضافه می کند.(دکوراسیون داخلی کامل و مدرن منزل 72متری)

دکوراسیون داخلی منزل 72متری

11-با گیاهان و گلها شاداب شوید
افزودن سبزی و گل به فضای کوچک شما می تواند زندگی و سبک بیشتری به آن ببخشد به شرطی که مراقب شلوغی زیاد نباشید. اما به خاطر داشته باشید که گیاهان مرده یا در حال مرگ اثر معکوس خواهند داشت. اگر نگران هستید که نتوانید مسئولیت نگهداری از گیاهان و گلهای خود را حفظ کنید (یا اگر انگشت شست سبز زیادی ندارید) ، گزینه های فوق العاده ای برای انواع جعلی وجود دارد. چیز واقعی و نگران نباشید - گیاهان تقلبی دارای مهر تأیید استایل maven و ستاره جوان Fixer Upper ، Joana Gaines هستند ، بنابراین آنها دیگر یک تابو طراحی نیستند.(دکوراسیون داخلی کامل و مدرن منزل 72متری)

12-با تقارن بازی کنید
ما به طور طبیعی به تقارن کشیده ایم - در چهره ها ، در طبیعت و در خانه ها. اگر واقعاً قصد دارید تعداد زیادی صندلی در اتاق نشیمن کوچک خود داشته باشید یا نمی توانید بدون کابینت های اضافی کار کنید ، با قرار دادن قطعات یکدیگر در اتاق آنها را وادار به کار کنید. این باعث می شود فضا تمیزتر شود و برای چشم دلپذیرتر به نظر برسد.

13-از گوشه ها و گوشه ها استفاده کنید
گوشه ای که در غیر این صورت ممکن است در یک فضای بزرگتر خالی بگذارید ، می تواند در یک فضای کوچک برای عملکردهای اضافی مانند قرار دادن یک میز روی میز یا یک میز بار استفاده شود. اگر اتاق را بیش از حد آشفته نمی کند ، سعی کنید راه های خلاقانه ای را برای استفاده از گوشه ها و گوشه های اغلب کم استفاده استفاده کنید ، به جای اینکه آنها را به فضای هدر رفته متصل کنید.

14-تفرقه بینداز و حکومت کن
می توانید با استفاده از پرده های شفاف ، جداکننده های اتاق کاغذ برنج یا قفسه باز برای ایجاد فضاهای جداگانه بدون ایجاد تنگنایی در فضای نشیمن ، فضای کوچک خود را بدون ایجاد احساس تنگی زیاد تقسیم کنید. همه این گزینه ها اجازه می دهند نور به درخشش خود ادامه دهد ، که برای حفظ فضای شما تا حد امکان بسیار مهم است. این نوع تقسیم کننده ها نیز به تنهایی به عنوان عناصر طراحی چشمگیر عمل می کنند و به خانه شما استعداد بیشتری می بخشند.(دکوراسیون داخلی کامل و مدرن منزل 72متری)

هنگام تزئین یک فضای کوچک ، با شهود خود کار کنید و سعی نکنید در هر چیزی که احساس نمی کند یا ظاهر درستی ندارد کار کنید. در نهایت ، هدف این است که تا آنجا که می توانید از فضایی که در اختیار دارید استفاده کنید ، امکانات آن را به حداکثر برسانید و واقعاً آن را در بهترین حالت به نمایش بگذارید. و در حالی که هیچ قانون طراحی روی سنگ تنظیم نشده است ، نکات بالا باید به شما در انجام این کار کمک کند.

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn