15 طرح زیبا از آشپزخانه با کابینت های چوبی

آشپزخانه های چوبی بهترین گزینه برای آشپزخانه خانه های سبک روستیک است. این آشپزخانه ها احساس دنجی و گرما را به شما می دهند. امروزه بسیاری از گزینه های رنگ سطوح بازار را به دست گرفته اند ، اما آشپزخانه های چوبی با زیبایی و جذابیت خود هیچ وقت خسته کننده نمیشوند.
17 ایده منحصر به فرد آشپزخانه برای خانه خود را در اینجا بررسی کنید. از آنها الهام بگیرید و آشپزخانه خود را به بهترین شکل بازسازی کنید.

بعد از مشخص نمودن مکان دقیق آشپزخانه باید یک قلم و کاغذ برداشته و تمام نکاتی که در ادامه مطلب ذکر می کنم در آن گرد آوری کنید ودر ذهن و ضمیر ناخودآگاه خود تجسم سازید چرا که خلق اثر وابسته به تجسم وترسیم  نمودن آن برروی صفحه کاغذ یا مانیتور کامپیوتر شماست و در نظر داشته باشید که هرچه در طراحی صحیح خلق تصورات ذهنی خود زمان بگذارید در انتها به نتیجه ای مطلوب همگام با درج تجسمتان دست پیدا می کنید چون انسان با سلایق متفاوت پا برروی این کره خاکی میگذارد و برای اجرائی نمودن آن فقط باید اقدام کند و مقدم بودن تصمیماتش همیشه در الویت قرار می گیرد . این مطلب به نقل از مارک کانگینهام را که می گوید طراحی دکوراسیون داخلی امری است که نیاز به تحقیق و دانش کافی دارد ، را به جرات نقد کنم چرا که اگر به ابتدای خلقت انسان تا به امروز بنگریم در می یابیم که بشر از ابتدا هیچ دانش یا کتب درسی بر دست نداشته و برای ساختن سقف و سر پناه برای خود و خانواده اش از تصورات و خواسته هایش پیروی کرده است و فقط دست به اقدام زده و هر آنچه که در ذهن خود پرورش می داده است را اجرا نموده و ما در عصر حال شاهد پیشرفت های آن هستیم . هدف من از نقد و برسی در جهت هدف معماری معاثر این است که ترس و خصوصی سازی را در مبحث معماری و طراحی از خود دور ساخته و فقط دست به اقدام بزنید و مطمئن باشید در انتها به نتایج دلخواهی دست پیدا می کنید که همیشه انتظار پدیدارشدن آن را می کشیدید و به صراحت می توانم به شما بگویم که هر آنچه در ذهن شما میگذرد همانی است که به شما آرامش و لذت زندگی را می بخشد. اگر خود طراحی معماری را از بر هستید که مسلما می توانید به راحتی آن را به یک اثر تبدیل کنید و اگر مشرف به علم طراحی با کامپیوتر نیستید به سراغ شخصی که واقف به این متد است رفته و ایده هایی که در سر شماست و علاقه دارید به اجرا برسد را به آن انتقال دهید و بگذارید آن شخص برای شما و ایده هایتان دست به حرکت بزند و نگذارید طراح ایده های خود را به شما القا کند چرا که من و شما اینجا خواسته ای که داریم گسترش و اجرائی نمودن افکار درمحل زنگیمان است و مبحثی که بعد از طراحی بر روی قالبهای ایجاد شده ،نرم افزارهای الگوئی و سیستمی می خواهیم به آن اشاره کنیم رندر ) (rendorگرفتن است که این کار می تواند نتیجه مطلوبی پس از مبحث طراحی را به ما ارائه نماید و ما قبل از اجرا هم می توانیم نتیجه کار خود را به وضوح ببینیم و یا حتی ایرادات آن را حذف یا کم و کاست های آن را اضافه نماییم.


15 طرح زیبا از آشپزخانه با کابینت های چوبی

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn