آشپزخانه و فضای ناهار خوری متصل بهم

غذاخوری فضایی است که خانواده برای صرف غذا از آن استفاده میکند. خوب است این فضا به آشپزخانه نزدیک باشد تا آوردن غذا و وسایل غذاخوری بر سر سفره و یا میز و جمع کردن آنها راحتتر باشد و غذا هم به صورت گرم تری میل شود. به همین دلیل است که معمولاً غذاخوری خانواده در گوشه ای از آشپزخانه و یا در فضای جداگانه ای نزدیک به آن طراحی میشود. برخی از خانواده ها غذا را هم در همان نشیمن خانوادگی خود صرف می کنند.
در بعضی از خانه ها، محل غذاخوری خانواده و مهمان در یکجا قرار دارد. اما در برخی از خانه ها این دو فضا از هم جدا هستند؛ در این حالت لازم است محل مجزایی برای غذاخوری مهمان طراحی شود. خوب است که در طراحی غذاخوری مهمان به رابطة نزدیک آن با فضای پذیرایی و آشپزخانه توجه شود.

مکانی ساده ، عملی و راحت برای اقامت توسط بسیاری از افراد مورد هدف قرار می گیرد. این همان چیزی است که از تحقق یک خانه مینیمالیستی حمایت می کند. اتاق های این خانه البته محدود است. برای بهینه سازی آن ، ترکیب دو عملکرد اتاق در یک راه مناسب است.
ترکیب آشپزخانه و اتاق غذاخوری در یک اتاق ، یک خانه مینیمالیستی را عملی تر می کند. این روش همچنین در هنگام تزئین و تمیز کردن باعث صرفه جویی بیشتر انرژی می شود.

.در استفاده از اتاق ناهار خوری آشپزخانه به خانه به حداقل برسد ، البته برای جلوگیری از اشتباهات به برخی ایده ها نیاز دارید. و در اینجا ، ما ایده های زیبای اتاق ناهار خوری آشپزخانه را ارائه داده ایم که می توانید دنبال کنید. بنابراین ، بیایید آن را بررسی کنیم!

آشپزخانه ناهارخوری01

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn