ده نکته از نبایدهای طراحی و دکوراسیون آشپزخانه

در این مطلب می خواهیم از خطاهای معمول طراحی در آشپزخانه صحبت کنیم. هنگام طراحی فضای آشپزخانه ، باید ببینیم که چه چیزهایی به ترتیب مناسب آشپزخانه است. یکی از دلایل اصلی این است که آشپزخانه منطقه ای است مستعد بهم ریختگی است. به یاد داشته باشید فعالیتهایی که در اینجا انجام می دهیم از آتش ، گاز ، برق گرفته و حتی اشیاء تیز استفاده می شود بعلاوه آشپزخانه ما جایی است که غذا تهیه می شود و بعضی اوقات حتی در آن نیز ذخیره می شود. اگر در حال حاضر روی طراحی آشپزخانه خود کار می کنید ، نکاتی وجود دارد که باید از آنها جلوگیری کنید چون اشتباهات رایج در طراحی آشپزخانه است...

1- چیدمان نامناسب و تداخل حرکتی در آشپزخانه :

مهم است که بتوانید به کلیه مناطق آشپزخانه خود دسترسی داشته باشید تا بتوانید به درستی کار کنید. با انجام این کار ، باید چیدمان مناسب آشپزخانه خود را انتخاب کنید.

هنگام انتخاب طرح ، یکی را انتخاب کنید که برای فضای شما مناسب باشد و نحوه استفاده از آن را به درستی انتخاب کنیدو فقط به این دلیل که فکر می کنید خوب است ، یک طرح خاص را اعمال نکنید.

همه چیز در مورد گردش کار و ترافیک حرکتی در آشپزخانه شماست. مطمئنا نمی خواهید هنگام حرکت به اجاق گاز یا لبه کابینت برخورد کنید!

نبایدهای طراحی آشپزخانه01

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn