تاثیر رنگ ها در دکوراسیون داخلی

یا یک رنگ مورد علاقه دارید؟ آیا تا به حال فکر کرده اید که شما چرا یک رنگ خاص را انتخاب می کنید و چگونه آن رنگ بر شما تاثیر می گذارد؟ به گفته آندریا ماگنو، متخصص رنگ و طراحی در بنجامین مور، "یکی از چیزهای شگفت انگیز در مورد رنگ، نزدیک بودن به احساسات است و رنگها بسیار ذهنی هستند." "رنگ ها احساسات بسیاری را می تواند تحریک کند که بسیاری از آن ها از تجربیات گذشته ما نشات می گیرد "انتخاب رنگ می تواند یک فضای را تعریف کند.

رنگ قرمز  توجه شما را به خود جلب می کند و به این دلیل موتورهای آتش نشانی، کپسول آتش نشانی و علائم توقف قرمز هستند. اسکافید می گوید: "قرمز رنگ عشق و شور است،به همچنین  رنگ هشدار دهنده ومحرک احساسات است." انتخاب قرمز باعث تحریک حواس می شود. 

رنگ غالب نقش کلیدی را ایفا می کند، طراح ارشد رنگ شروین ویلیامز می گوید: " تاثیر رنگ غالب در فضا  بیشتر است و من فکر می کنم همه ما می توانیم یک ترکیبی از رنگ قرمز درست کنیم و به این دلیل که در چرخه رنگ، قرمز رنگ تحریک کننده است، می تواند فشار خون و ضربان قلب را افزایش دهد." صورتی، یک نسخه کمرنگ تر از قرمز  است، و برخی از این ویژگی ها را دارد، اما ظریف تر و با شدت کمتر.

رنگ قرمز در دکوراسیون

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn