طراحی صفر تا صد پروژه باغ ویلا اصفهان

دراین قسمت یک پروژه باغ ویلای استثنایی از گروه ساختمانی ناتک در شهر اصفهان را مشاهده می کنید. این پروژه به متراژ تقریبی 400 متر مربع برای ساخت بصورت دوبلکس طراحی و در حال اجرا می باشد. سبک انتخابی برای فضای داخل نئوکلاسیک و نمای آن بصورت کلاسیک طراحی شده است و از نمونه کارهای خاص و لوکس گروه ساختمانی ناتک می باشد . سرپرست تیم طراحی این پروژه آقای مهندس فاطمی هستند و طراحی ارشد مهندس رجبی و نظارت ارشد را مهندس سرکهکی برعهده دارد. طراحی صفر تا صد پروژه باغ ویلا اصفهان

طراحی مینیاتورهای باغ ویلا نقش مهمی را ایفا می کند و به ارتقای معماری خانه شما به سطح جدیدی در طراحی کمک می کند. فضای سبز نه تنها با طراوت و طراوت است که گیاهان و گل ها به ارمغان می آورند، بلکه مکانی است که می تواند در صبح به آرامش افراد کمک کند. کافه فضایی زیبا برای طراحی باغ ویلایی مدرن

با چمن مصنوعی سبز، گسترده، سبز در تمام طول سال، چمن مصنوعی ایجاد هماهنگی، نزدیک به طبیعت در باغ خانواده. دیوار نسبتاً مرتفع، سفید، با انگورهای اطراف، به خصوص دیوار با سیستم گرمایش در جلوی قسمت مبل.

طراحی باغ ویلا بسیار ساده است، نه خیلی شلوغ اما هنوز هم بسیار چشمگیر است. دیوار ضخیم، یک طرف آن سنگ طبیعی، طرف دیگر با چوب صنعتی پوشیده شده است. فضای نشیمن با یک صندلی چوبی روی یک دریچه چوبی که توسط درختان احاطه شده است بسیار ساده است.

طراحی باغ ویلا مدرن با ورودی با سقف چوبی نرده سبز. فضای میز و مبل زیر سایه درختان سبز است، به خصوص حیاط بزرگ با آجرهای استخوان ماهی برای سوزاندن هیزم مانند آتش سوزی است. تمام خانواده می توانند دور هم جمع شوند تا با هم گفتگو کنند و از هوای تازه لذت ببرند.



طراحی صفر تا صد پروژه باغ ویلا اصفهان

طراحی صفر تا صد پروژه باغ ویلا اصفهان

طراحی صفر تا صد پروژه باغ ویلا اصفهان

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn