بهترین دیزاین برای آجر در دکوراسیون داخلی

آجر ماده ای است که معمولاً برای ساختن خانه استفاده می شود. اغلب برای ساخت دیوارهای خانه از آجر استفاده می شود. معمولاً آجر را با سیمان می پوشانند و بعد از خشک شدن دیوار ، دیوار را رنگ می کنند. که البته این امر به زمان و تلاش بیشتری نیاز دارد. اگر چیزی ساده تر می خواهید ، می توانید آجرها را به وضوح نمایان کنید. دیگر نیازی به سیمان برای پوشش آجر یا رنگ آمیزی دیوارها نیست. دیوارهای آجری در معرض زیبایی بیشتر قرار گرفته و ارزش جذابی را برای اتاق به ارمغان می آورند.دیوار آجری نمایان شده همچنین می تواند به عنوان جایگزینی برای کسانی از شما که می خواهید فضای داخلی منزل با جلوه ای تازه و آرامش بخش از طبیعت داشته باشید ، استفاده شود. و در اینجا ، ما ایده هایی را برای زنده ماندن اتاق با دیوار آجری نمایان شده ارائه کرده ایم. بنابراین ، بیایید آن را بررسی کنیم! (بهترین دیزاین برای آجر در دکوراسیون داخلی)

بهترین دیزاین آجر دکوراسیون داخلی 

آجر در حمام کوچک روستیک زیبا
با وجود اینکه یک مکان کوچک است ، این بدان معنا نیست که حمام را باید تنها گذاشت. حمام یکی از اتاق های خانه است که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین ، جذاب و زیبا جلوه دادن آن نکته مهمی است که باید به آن توجه کنید.در ظاهر جذاب و راحت یک حمام کوچک ، البته شما باید حمام را روشن و تازه جلوه دهید. استفاده از دیوارهای آجری نمایان در حمام های کوچک ایده درستی است. یک طرف دیوار حمام را که می خواهید دیوار آجری نمایان را روی آن بکشید ، انتخاب کنید. رنگ طبیعی قرمز آجری حمام را چشمگیر اما زیبا جلوه می دهد. علاوه بر روشنایی روشن ، آجرهای قرمز زنده به نظر می رسند و حمام را به اتاق تازه ای تبدیل می کند.از مواد طبیعی ، آجر ، قبلاً استفاده شده است. افزودن مبلمان چوبی با بافت خشن می تواند حس طبیعی را در حمام کوچک شما ایجاد کند. استفاده از برخی وسایل سفید نیز باعث می شود حمام کوچک روشن تر به نظر برسد. گیاهان سبز کوچک را می توان روی قفسه دیواری شناور ساخته شده از چوب قرار داد تا حمام تازه تر به نظر برسد. به این ترتیب ، شما می توانید یک حمام کوچک داشته باشید که به سبک روستیک است و راحت و آرامش بخش است.(بهترین دیزاین برای آجر در دکوراسیون داخلی)

بهترین دیزاین آجر دکوراسیون داخلی

اتاق خواب صنعتی جذاب
اگر معمولاً فقط در کافه یا رستوران با سبک صنعتی آشنا می شویم ، این بار سبک صنعتی یکی از سبک هایی است که جوانان بیشتر به دنبال آن هستند تا اتاق خوابشان جذاب به نظر برسد. دیوارهای آجری نمایان شده که به ویژگی های سبک صنعتی تبدیل شده اند ، ظاهر اتاق را بالغ و سرد نشان می دهد. علاوه بر این ، آجرهای قرمز زیبا به اندازه ای هستند که اتاق خواب به سبک صنعتی را بدون نیاز به تزئینات دیواری دیگر جذاب جلوه می دهد. با این کار ، اتاق خواب ساده به نظر می رسد.افزودن تابلوهایی با زمینه مشکی روی دیوار آجری نمای برجسته ، جذاب و آرامش بخش به اتاق خواب می بخشد. رنگ مشکی و رنگ قرمز آجری باعث جذابیت و نشاط بیشتر اتاق می شود. استفاده از نورپردازی مناسب نیز یکی از عواملی است که بر زیبایی اتاق خواب تأثیر می گذارد. سعی کنید کمی نور به دیوار آجری هدایت کنید تا روشن و سرزنده به نظر برسد.(بهترین دیزاین برای آجر در دکوراسیون داخلی)

بهترین دیزاین آجر دکوراسیون داخلی

اتاق ورودی روشن با دیوار آجری نمایان شده
وقتی میهمانان وارد خانه می شوند ، باید اطمینان حاصل کنیم که مهمانان احساس راحتی می کنند. زمانی شروع می شود که یک مهمان از در ورودی عبور می کند. اتاق ورودی اولین اتاقی است که مهمانان مشاهده می کنند ، بنابراین ما باید اتاق ورودی را تا حد ممکن جذاب جلوه دهیم. اتاق ورودی روشن یک راه جایگزین برای ایجاد احساس شادی در مهمانان هنگام ورود به خانه است. برای جلوه ای متفاوت ، دیوار آجری نمایان شده جایگزینی است که می توانید برای اتاق ورودی اعمال کنید.رنگ قرمز روی آجر باعث می شود اتاق ورودی کمی تیره تر و چشمگیرتر به نظر برسد. برای ارائه یک ظاهر روشن و شیرین ، می توانید رنگ سفید را برای رنگ آمیزی دیوار آجری انتخاب کنید. با افزودن چند چراغ به دیوار ، بافت آجر را به وضوح نشان دهید. افزودن یک گیاه کوچک در کنار دیوار باعث می شود تا طبیعی تر به نظر برسد.(بهترین دیزاین برای آجر در دکوراسیون داخلی)

بهترین دیزاین آجر دکوراسیون داخلی

اتاق ناهار خوری جذاب با دیوار آجری گچی
داشتن فضای مناسب برای گردهمایی با خانواده و دوستان ، اتاق غذاخوری را به یکی از اتاق هایی تبدیل می کند که باید ظاهری جذاب و مطمئناً راحت داشته باشد. برای جلوه دادن طبیعی اتاق و احساس زنده بودن ، استفاده از دیوار آجری نمایان ایده بسیار مناسبی است. رنگ قرمز طبیعی رنگ طبیعی را به ارمغان می آورد که باعث می شود غذاخوری به مکانی دنج تبدیل شود.برای کسانی از شما که می خواهید ارزش زیبایی را به یک اتاق نشیمن با بودجه کم اضافه کنید ، می توانید قسمتی از دیوار آجری را به طور تصادفی گچ کنید. سپس گچ را با رنگ سفید رنگ کنید تا روشن به نظر برسد. به این ترتیب ، می توانید یک سبک صنعتی ساده و روشن را در اتاق ناهارخوری خود بدست آورید.(بهترین دیزاین برای آجر در دکوراسیون داخلی)

بهترین دیزاین آجر دکوراسیون داخلی

اتاق نشیمن جالب سبک مالزیایی
آوردن سبک مالزیایی به اتاق نشیمن می تواند اتاق نشیمن را جذاب جلوه دهد. ظاهر طبیعی در اتاق نشیمن باعث می شود سبک مالزیایی ضخیم تر به نظر برسد. با این کار ، دیوارهای آجری نمایان شده راهی هستند که می توانید برای ایجاد احساس طبیعی و تازه در اتاق نشیمن انتخاب کنید.برخی از تزئینات دیوار به سبک مالزیایی که روی دیوار آجری آویزان شده اند باعث جذابیت دیوار می شوند. رنگ قاب مشکی استفاده شده در نقاشی باعث برجسته شدن آن می شود بنابراین بسیار مناسب است که روی یک دیوار آجری قرمز طبیعی قرار گیرد. ترکیب دیوارهای آجری قرمز و قاب های مشکی باعث می شود یک طرف اتاق نشیمن آنقدر عجیب به نظر برسد که اتاق نشیمن احساس زنده بودن بیشتری کند.(بهترین دیزاین برای آجر در دکوراسیون داخلی)

بهترین دیزاین آجر دکوراسیون داخلی

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn