ایده هایی برای پله گرد در دکوراسیون منزل

طرح های راه پله مارپیچ (پله گرد)
پله های مارپیچ (پله گرد) چه از جنس چوب، چه شیشه و چه بتن برای ما مهم ترین طرح های منسجم و بهترین کیفیت موجود از مواد و پرداخت است.

پله های شیشه ای مارپیچ (پله گرد)
پله های مارپیچ (پله گرد) کلاسیک با ستون مرکزی فولاد ضد زنگ را می توان البته با آج های شیشه ای به پایان رساند. به این ترتیب آج ها یا در کناره گرد یا زاویه دار هستند و در صورت لزوم به شکل دیوار تنظیم می شوند. علاوه بر این نوع پله شیشه ای مارپیچ (پله گرد) که به خوبی شناخته شده است، ما چیز بسیار خاصی طراحی کرده ایم. راه پله مارپیچ (پله گرد) Sky-Screw ما به صورت پلکان تمام شیشه ای و چوبی و بتنی موجود است. همه گزینه ها عناصر فولادی را نشان نمی دهند. معمولاً نرده شیشه ای منحنی است که از سقف آویزان است. شکل دقیق آج ها و تکمیل را می توان به صورت سفارشی با توجه به نیازها ساخت.

ایده هایی برای پله گرد در دکوراسیون منزل

پله های بتنی مارپیچ (پله گرد)
همچنین گزینه به عنوان راه پله مارپیچ (پله گرد) با بتن شگفت انگیز است و در ظاهر فوق العاده مدرن نشان داده می شود. پله های مارپیچ (پله گرد) در بتن تاثیر بسیار ویژه ای بر محیط اطراف دارند. بتن طبیعی بسیار سرد است اما مخلوط با گرد و غبار سنگ مرمر می تواند تأثیرات گرمی ایجاد کند و می توان آن را برای انواع کف و سبک های خانه تنظیم کرد.

پله های چوبی مارپیچ (پله گرد)
مدل Sky-Screw را می توان با چوب نیز تکمیل کرد. الوار دارای ویژگی طبیعی دست نیافتنی است و دارای بومی است که هیچ ماده دیگری نمی تواند به آن برسد. چوب پایه هنر پله‌سازی است و پس از گذشت سال‌هایی که از پله‌ها در خانه‌ها استفاده می‌شود، همچنان می‌توانید با پله‌های مارپیچ (پله گرد) در چوب، جلوه‌های طراحی بدیع و جدیدی را در معماری مدرن ایجاد کنید.

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn