محل کار خود را چگونه با شیشه دیزاین کنیم؟

در یک دهه اخیر فضای کسب و کار دچار تغییرات گسترده ای شده است. در گذشته کسب و کارهای سنتی با تکیه بر همان منابع همیشگی و روش های گذشته خود سعی در کسب مشتری و تداوم فروش داشتند.

تقریبا اکثریتِ کسب و کارها با محافظه کاری و احتیاط از هر تغییری دوری کرده و راه سنتی خود را ادامه می دادند.

اما در یک دهه اخیر تحولات گسترده ای در این حوزه رخ داده است. از انقلاب دیجیتال گرفته تا گسترش فنآوری های نو همه زمینه ساز تغییرات گسترده ای در بیزینس ها شده اند.

خود محل کسب و کار نیز از این تغییرات مصون نمانده است. نگاهی گذرا حتی از  مغازه،  مغازه های کوچک گرفته تا مال ها و پاساژهای مدرن اکثریت تن به تغییر دیزاین داده اند.

شرکت ها و آفیس های ایران نیز در مسیر تحول دیزاین قرار دارند. امروزه شرکت شما معرف سطح توانایی سرمایه های شماست. مشتریان با گام گذاشتن به مجموعه شما به راحتی سطح اقتصادی شرکت شما را ارزیابی کرده و در تصمیم گیری های بعدی آن را تاثیر می دهند. بنابر تحقیقات موسسات کسب و کار، دیزاین شرکت در هنگام مواجه اولیه مشتری حتی تا 40 درصد بر روی تصمیم او اثر گذار خواهد بود.

اما دیزاین محل کار چگونه است؟

برای تم های محل کار موارد زیر را عنوان کرده اند.

دیزاین با استفاده از تم شیشه

دیزاین با ترکیب شیشه و استیل

دیزاین با ترکیب شیشه و چوب

و ....

رامادُر در اینجا دیزاین محل کار با شیشه را برای شما شرح می دهد.

 

اجرای شیشه سکوریت برای دکوراسیون داخلی اداری

استفاده از شیشه سکوریت در­ طراحی دکوراسیون اداری می تواند تغییرات مهمی در فضای شما ایجاد کند. نور طبیعی به افراد کمک می کند تا همه چیز را بهتر ببینند. بینایی انسان به گونه‌ای تنظیم شده است که با تغییراتی در نور طبیعی سازگار باشد. در واقع نور طبیعی بسیار بهتر از نور مصنوعی برای قوه بیناییی انسان است. سردرد، لک صورت و ... از جمله عوارض نور مصنوعی برای انسان است.­­­­
نکته دوم، استفاده از نور طبیعی باعث افزایش تمرکز می شود. نور طبیعی میزان ملاتونین بدن انسان را کنترل می کند در نتیجه بر احساس و تمرکز و بیداری شما اثر مطلوب می گذارد. یک مطالعه جدید در مورد بزرگسالان جوان نشان داده است که قرار گرفتن در معرض بیشتر نور طبیعی باعث شده تا هوشیاری بیشتری داشته باشند ، در حالی که کار در زیر نور مصنوعی باعث شده است که احساس خواب آلودگی کنند.

طراحی و اجرای شیشه

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn