مبلمان، راهنمای مبتدی برای چیدمان اثاثیه منزل

هنگام انتخاب رنگ مناسب برای اندازه و مقیاس وسایل دکوراسیون فضا ،چینش مبلمان خانه می تواند یک کار چالش برانگیز باشد.
چیدمان مناسب خانه باید سناریوی موجود را برجسته کند و ظاهر جدیدی به فضا ببخشد.هر کس خانه زیبا را دوست دارد یک خانه باید با حداکثر سادگی تزئین شود تا عظمت را نمایش دهد. چیدمان خانه با سلیقه شخصی خود ، باعث میشود که شما احساس بهتری نسبت به خانه خود داشته باشید و بتوانید یک داستان از علت این چیدمان برای هر کسی که از محل شما بازدید می کند، بگویید. در حقیقت جمع آوری چیزهایی که دوست دارید و برای شما معتبر هستند،می تواند داستان خانه شما را برای دیگران بازگو کند. در اینجا 5 نکته برای چیدمان مبل و اثاثیه منزل را برای شما انتخاب کرده ایم...

مبلمان چیدمان اثاثیه منزل

1. مقیاس و فضا
همیشه قبل از رفتن به بازار ، مقیاس و فضای خانه خود را در نظر داشته باشید. یک عکس از منطقه ای که می خواهید چیدمان کنید به همراه داشته باشد، چیزهایی که قرار است خریداری کنید با تصاویر گوشه به گوشه ی خانه ی خود مطابقت دهید. از تغییر نهراسید و با دل و جرات به کار ادامه دهید.

2. ترکیب رنگ
با استفاده از رنگ بسیار خاص میشوید. هنگامی که اقدام به چیدمان اثاثیه منزل می کنید، پالت های رنگی می توانند در این زمان بسیار مفید باشند. ترکیب رنگ را بدانید. قبل از اینکه به تصمیم درست بروید. فقط یک رنگ را برجسته کنید. یک یا دو را به عنوان زنگ های پشتیبانی نگه دارید و همیشه در پس زمینه داشته باشید.

3. تم ها و سبکها نجات دهنده هستند
با موضوع و سبک های مختلف داخلی آشنا شوید. چیدمان اثاثیه منزل خود را سنتی، مدرن، اکلوکتیک، یا معاصر انجام دهید. تمام موارد دکور را بر اساس آن انتخاب کنید. تم ها بسیاری از گزینه های در بازار را محدود می کنند کمک به شما در پیدا کردن مقاله مناسب.

مبلمان چیدمان اثاثیه منزل

4. برنامه های مختلف را امتحان کنید
بسیاری از برنامه های کاربردی آندروید و iOS متفاوت به شما کمک می کنند تا رنگ های کامل را انتخاب کنید. بسیاری از برنامه ها به شما کمک می کنند تا رنگ های مناسب را در تنظیمات مختلف روشنایی انتخاب کنید. بسیاری از برنامه های معماری دیگر به شما کمک می کند تا فضا را اندازه گیری کنید و قبل از خرید، مبلمان را به آن اضافه کنید.

5. آسمان محدود است
تعداد نامحدودی از اقلام موجود در بازار وجود دارد. تحقیق خود را انجام دهید، گزینه های مختلفی را امتحان کنید. افق های خود را گسترش دهید، نقاشی دیواری نه تنها گزینه است. پانل پارچه، هنر دیوار، عتیقه جات، پرده ها و غیره باعث می شود که خانه شما زنده بماند.

مبلمان چیدمان اثاثیه منزل

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn