ایده برای ورودی و درب های ورودی منزل

وقتی به درب ورودی خانه خود می روید ، چه می بینید؟

اولین تصورات هنگام معرفی افراد به خانه شما محاسبه می شود. هنگام پیاده روی تا جلوی در ، این یک پیش نمایش است و چیزی به سادگی تاج گل روی درب یا کمی سبزه در کاشت های زیبا پر از گل های رنگارنگ توجه زیبایی را به ورودی شما جلب می کند. اگر یک اتاق دارید ، یک نیمکت همیشه با استقبال خوبی روبرو می شود و یک تشک/فرش درب استقبال شیک با انتظار ورود به خانه شما را آماده می کند.
برای ورودی های کوچک ، یک گیاه آویزان چشم نواز یا یک دیوار آویز آهنی منحصر به فرد استقبال گرمی می کند و همچنین شخصیت شما را به خانه شما نشان می دهد. برخی افراد این منطقه را فراموش می کنند ، بنابراین به این فکر کنید که چگونه می توانید احساس خود را دعوت کننده کنید.

ورودی و درب های ورودی منزل


طرح آماده مصرف:
اگر ورودی سایه دار دارید ، گیاهان مصنوعی فوق العاده ای وجود دارد که می توانید آنها را در کاشت بذارید ، بدون نیاز به آبیاری. این مکانی است که می توانید رنگهای زیبا را نشان دهید.

از آستانه درب ورودی خود عبور کرده و وارد ورودی شوید.
ورودی شما معرفی رنگ های داخلی و حس خانه شماست. نخ رنگ اصلی ترین رنگی است که شما در سراسر خانه خود دارید و شخصیت شما را نشان می دهد. برخی از ورودی ها بسیار کوچک هستند تا قطعات مبلمان را در آنها قرار ندهیم ، بنابراین افزودن یک تصویر جالب توجه خواهد بود. اگر فضا دارید ، واقعاً می توانید آن را با یک مبلمان مانند میز صندلی یا میز کنسول بپوشانید. یک کنسول باریک با یک آینه بزرگ در بالا اضافه کنید ، مناسب برای آن ورودی های کوچک. این یک ورودی دنج و خوب ایجاد کرده و جایی برای رها کردن کلیدهای شما فراهم می کند. از دیدگاه یک طراح ، یک میز با یک تصویر یا آینه در بالا و یک یا دو چراغ در بالای آن با یک فرش جذاب و جذاب ، فوراً بیانیه ای می دهد!
بسته به فضای شما ، یک صندلی یا نیمکت نیز یک افزودنی جذاب برای ورودی شما است. اگر در ورودی راه پله دارید ، نمایش عکس های خانوادگی جالب و جاودانه است. همانطور که گروه بندی تصاویر یا بالا رفتن از راه پله یک نقطه کانونی به اتاق شما می افزاید.
بیایید فکر کنیم! رنگهای شما در خانه شما چیست؟ چه رنگ هایی به شما احساس خوبی می دهند؟ ورودی شما باید آن رنگ غالب را معرفی کند که به عنوان نخ شما به هر اتاق خانه شما می آید. لازم نیست هر قطعه رنگ اصلی شما را در آن داشته باشد. افزودن فلزاتی مانند طلا ، نقره یا سیاه به مخلوط لوازم جانبی یا لامپ ها نیز جالب است.

ورودی و درب های ورودی منزل


هنگامی که درباره رنگ اصلی خود تصمیم گرفتید ، این رنگ را به عنوان یک نخ در سراسر خانه نگه دارید. به عنوان مثال ، در ورودی شما دیوارها قرمز رنگ هستند ، بنابراین یک صندوقچه با رنگ روشن با آینه نقره ای بالا اضافه کنید تا رنگ های برجسته ای داشته باشند در حالی که رنگ دیوار شما را در تضاد قرار می دهند. قرار دادن لامپ آبی و سفید روی سینه و صندلی های دو طرف اتاق را به هم می رساند. هنگام تکرار مجدد رنگ در اتاق بعدی. با نگاهی به اتاق نشیمن ، پرده های نیروی دریایی از کف تا سقف وجود دارد که دیوارهای سفید را در تضاد با نمای زیبای شما قرار می دهد. این نقطه کانونی نامیده می شود که بعداً با جزئیات بیشتری در مورد آن صحبت خواهیم کرد.
اتاق نشیمن را با مبل های سفید و چند لهجه دریایی روی میز قهوه تصور کنید. نخ رنگی خود را به آشپزخانه بیاورید ، یک سایه رومی به پنجره بالای سینک ظرفشویی با چاپ آبی و سفید اضافه کنید که در تضاد با کابینت های سفید است.
این دیوار دوباره دیوارهای دریایی با قفسه های کتاب سفید و مبل چرمی با بالش های آبی و سفید دارد. پارچه های سفید رنگ از کف تا سقف در تضاد با دیوارهای نیروی دریایی شما هستند و ظاهری جسورانه و زیبا ایجاد می کنند. با استفاده از این مفهوم باز ، هر یک از اتاق ها و نخ رنگی را مشاهده می کنید که یک جریان منسجم را با انفجارهای رنگی چشمگیر در سراسر نمایش می دهد. نخ رنگی انتخاب شده می تواند بر یک اتاق مسلط باشد یا می تواند رنگ برجسته ای در اتاق شما باشد.

طرح آماده مصرف:
ورودی مکانی عالی برای معرفی رنگی است که می خواهید در سراسر خانه تکرار شود.
با قرار دادن یک چراغ در ورودی و یک چراغ در اتاق نشیمن بر روی تایمر ، شما به یک خانه تاریک راه نمی یابید و هنگامی که شخصی برای بازدید به آنجا می آید ، ورودی شما روشن می شود. این باعث می شود که به نظر برسد کسی همیشه در خانه است.

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn