ایده های رنگی برای اتاق خواب کودکان و نوجوانان

اتاق های کودکان بسیار جالب برای طراحی هستند. تصورات آنها بسیار بزرگ است و ذهن آنها بسیار باز است ، وقتی صحبت از چند رنگ برای استفاده یا حتی از چه سبکی می خواهد واقعاً محدودیت های بسیاری ندارند. با این حال روحیات بچه ها متغییر هستند ، ممکن است امروز لاک پشت های نینجا را دوست داشته باشند و فردا مرد عنکبوتی. نقاشی که چند کاره است ، یک نقطه شروع خوب است. و بسیاری از رنگهای چند کاره در آنجا وجود دارد که مشهورترین آنها رنگ مغناطیسی و تخته سیاه است. یک دیوار کل را به رنگ تخته های گچ رنگ بکشید ، کیدو خود را با برخی از نشانگرهای گچ یا رنگ تهیه کنید و هر روز یک شاهکار جدید را در آنها ایجاد کنید.
با برخی از نوارهای رنگی تقویم تقویم بسازید تا بتوانند در برنامه های ورزشی و تکالیف ورزشی خود گچ بزنند ، این امر باعث می شود که کار و سازماندهی آسان برای آنها آسان باشد. بچه های جوان تر ممکن است تصمیم بگیرند دایناسورها را بکشند یا منوهایی را برای فروشگاه چای خود ایجاد کنند در حالی که بچه های بزرگتر ممکن است دست خود را با سبک های دیواری یا ساخت نمودارهای مطالعه یا لیست آرزوها امتحان کنند.
اگر یک دیوار کامل از رنگ تخته رنگ خاکستری زغال چوب کمی برای شما مناسب است ، یک ریل صندلی صندلی را ایجاد کنید و فقط قسمت بالا یا پایین را رنگ کنید. یا به سادگی چند مربع از تخته های تخته سنگ را روی دیوار بکشید و آنها را قاب کنید ، کودک شما یک گالری همه در حال تغییر را در اختیار دارد. رنگ مغناطیسی یکی دیگر از کارهای بسیار بزرگ دیگر است.

ایده های رنگی برای اتاق کودکان01

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn