27 طرح از دیوار تلویزیون یا وال تیوی

تلویزیون برای تماشای برنامه‌های مورد علاقه بسیار عالی است. اما تلویزیون‌ها همیشه ساده‌ترین چیزهایی نیستند که در چیدمان اتاق نشیمن جای می‌گیرند، به خصوص اگر بزرگ باشند. در یک دنیای عالی، شما اجازه نمی‌دهید تلویزیون شما فضای ارزشمندی را روی یک کنسول یا پایه رسانه اشغال کند. شاید بهترین راه حل برای پنهان کردن تلویزیونی که ممکن است با زیبایی اتاق شما مطابقت نداشته باشد، استفاده از دکور دیوار تلویزیون است. در این مقاله، ما 25 مثال را برای شما ارائه می دهیم تا بتوانید آب های خلاقانه را به جریان بیندازید. به ما اعتماد کنید - بدون توجه به نوع چیدمانی که دارید، مطمئناً راهی وجود دارد که تلویزیون شما را در دکوراسیون اتاق نشیمن خود قرار دهید. ( طراحی دکوراسیون دیوار تلویزیون یا وال تیوی )

طراحی دکوراسیون دیوار تلویزیون یا وال تیوی

قد مناسب برای تلویزیون چقدر است؟

نصب تلویزیون بر روی دیوار همیشه یک گزینه نیست، به خصوص اگر مستاجر هستید. اما اگر یک تلویزیون نصب شده مسیری است که می روید، باید مطمئن شوید که در ارتفاع کامل قرار دارد.( طراحی دکوراسیون دیوار تلویزیون یا وال تیوی )

لورا وب، مدیر مرکز طراحی در Artful Provisions می‌گوید: «مردم تمایل دارند تلویزیون‌ها را خیلی بالا نصب کنند، که گردن را در موقعیتی غیرطبیعی و ناراحت کننده در حین تماشا قرار می‌دهد. "به عنوان یک قانون ساده، تلویزیون شما به بهترین وجه 6 تا 8 اینچ بالاتر از کابینت رسانه ای یا سایر مبلمانی که در فضا کار می کنند نصب می شود."( طراحی دکوراسیون دیوار تلویزیون یا وال تیوی )
کدام رنگ رنگ بهتر است؟

قانون قطعی برای استایل دادن به بقیه دیوار اطراف تلویزیون شما، چه نصب شده باشد یا نباشد، وجود ندارد. تلویزیون‌ها معمولاً در برابر سایه‌های دیواری خنثی مانند سفید، مایل به سفید و خاکستری زیبا به نظر می‌رسند. اگر می‌خواهید کمی صفحه‌نمایش خود را استتار کنید، ممکن است رنگ تیره مانند مشکی را انتخاب کنید یا تلویزیون خود را با دیوار گالری پر جنب و جوش احاطه کنید تا با هم ترکیب شود. و شاید به شما الهام شود که در نهایت نحوه تزئین اطراف صفحه نمایش خود را بیابید.( طراحی دکوراسیون دیوار تلویزیون یا وال تیوی )

طراحی دکوراسیون دیوار تلویزیون یا وال تیوی

طراحی دکوراسیون دیوار تلویزیون یا وال تیوی

طراحی دکوراسیون دیوار تلویزیون یا وال تیوی

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn