تاکید روی یک دیوار در دکوراسیون داخلی

یک دیوار تاکیدی از بقیه دیوارهای یک اتاق ایجاد می شود و به آن جلوه خاصی می بخشد که اغلب یک کانون جذاب برای جمع شدن دور همدیگر ایجاد می کند. دیوار تاکیدی را می توان با رنگ آمیزی ، کاغذ دیواری یا استفاده از یک ماده سطح برجسته مانند سنگ ، آجر ، پارچه یا سایر مواد ایجاد کرد.
دیوارهای برجسته هنوز هم در بسیاری از خانه ها محبوب هستند و به صاحبان خانه اجازه می دهد سبک شخصی و ترجیحات طراحی خود را بیان کنند. یکی از سخت ترین قسمت های ایجاد دیوار تاکیدی این است که دریابید کدام دیوار را انتخاب کنید.
در این راهنما ، ما در مورد چگونگی انتخاب دیوار تاکید در یک اتاق نشیمن بحث خواهیم کرد.

دیوارهای برجسته تنوع ، عمق و بعد را به یک اتاق می بخشند. اتاق نشیمن معمولاً اتاق اصلی خانه ای است که میهمانان و خانواده را در آن پذیرایی می کنید. یک دیوار تاکیدی به شما امکان می دهد بدون تغییر کامل در اتاق ، یک نقطه کانونی ایجاد کنید و سبک اتاق نشیمن خود را تازه کنید و می تواند یک اتاق نشیمن را بزرگتر یا کوچکتر نشان دهد.

همچنین ممکن است به یک منطقه مورد علاقه بصری یا مکمل درمان مبلمان یا پنجره تبدیل شود. دیوارهای برجسته هنگامی که با بقیه دکوراسیون و رنگ ها کار می کنند باعث ایجاد انسجام و علاقه می شوند.

گزینه های مختلفی وجود دارد که یک دیوار را می توان گزینه خوبی برای دیوار تاکیدی دانست. لیست زیر در انتخاب دیوار در اتاق نشیمن شما برای رنگ آمیزی یا پوشاندن با انتخاب مواد یا دکوراسیون به شما کمک می کند.

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn