رنگ های پاستلی در دکوراسیون پذیرایی

طراحی اسکاندیناوی به دلیل زیبایی ، سادگی و کاربردی بودن یکی از موارد مورد علاقه صاحبان خانه و طراحان است. می توانید مشاهده کنید که سبک خانه های اسکاندیناوی بر خطوط تمیز و عملکرد متمرکز است. نمای کلی فقط بی عیب و نقص است. ما قبلاً فضاهای اسکاندیناوی را نشان داده ایم اما به نظر می رسد که ما نمی توانیم به اندازه کافی از این ظاهر به دست بیاوریم. با این کار ، ما یک لیست جدید برای شما جمع آوری کردیم که اتاقهای نشیمن با این موضوع را در اختیار شما قرار می داد اما این بار فضاها از بعضی رنگهای پاستلی در آنها استفاده می کردند. با ترکیبی از پاستیل ها و طراحی اسکاندیناوی ، نمای کلی محل زندگی بسیار خیره کننده است.
چندین عامل وجود دارد که هنگام طراحی خانه با موضوع اسکاندیناوی باید مورد توجه قرار گیرد. گذشته از خطوط تمیز ، استفاده از نور از اهمیت بالایی برخوردار است.
فضاهای اسکاندیناوی روشن است و معمولاً از رنگهای خاموش خاکی و حداقل تزئینات خاکی استفاده می شود. اما اگر سعی کنید رنگ هایی به آن اضافه کنید ، ظاهر را خراب نمی کند. بیشتر مواقع ، طراحان داخلی برای حفظ سادگی فضا ، به جای رنگ های جسورانه ، از پاستیل استفاده می کنند. اگرچه پاستیل ها فقط سبک هستند ، اما می تواند جذابیتی شیرین و گرم را به خانه منتقل کند.

رنگ های پاستلی دکوراسیون01

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn