طراحی و دکور اتاق خواب های کوچک

ممکن است فضای محدودی داشته باشید، اما گزینه های نامحدودی دارید. اتاق خواب شما باید پناهگاه شما باشد - حتی اگر یک پناهگاه کوچک باشد. یک اتاق خواب کوچک می تواند حسی دنج ایجاد کند، اما اگر وسایل شما از هر گوشه بیرون بزند، بیشتر احساس می کنید که دیوارها در اطراف شما بسته می شوند.
ایده های ذخیره سازی اتاق خواب برای سازماندهی و شلوغ کردن فضای شما
ما تمام ایده‌های ذخیره‌سازی اتاق خواب را داریم که برای تبدیل حتی کوچک‌ترین اتاق‌های خواب به فضایی آرام، مرتب و کاملاً سازمان‌یافته نیاز دارید…

یک قاب تخت با کشوهای داخلی اضافه کنید
حتی اتاق خواب های کوچک هم جای تخت دارند. برای نگهداری زیر تخت، یک قاب تخت با کشوهای تعبیه شده انتخاب کنید. اگر اتاق خواب شما آنقدر کوچک است که به سختی جایی برای چیزی جز تخت ندارید، به دنبال یک قاب با کشوهای زیاد باشید.
سطل های ذخیره سازی را زیر تخت خود بکشید
اگر قبلاً یک قاب تخت دارید و دارای کشوهای داخلی نیست، همچنان می توانید از فضای زیر تخت خود برای نگهداری استفاده کنید.
یک تخته مخصوص ذخیره سازی انتخاب کنید
اگر فضای ذخیره سازی زیر تخت برای نگهداری وسایل شما کافی نیست، فضای بیشتری در سر تخت خود ایجاد کنید. به دنبال تخته‌ای با قفسه‌ها و کشوها باشید، این یک گزینه شیک است و قفسه‌ها انعطاف‌پذیری بیشتری به شما می‌دهند - می‌توانید کتاب‌ها و چیزهای زیبا را نمایش دهید، یا سبدهایی برای ذخیره‌سازی مخفی‌تر اضافه کنید.
تخته سرتان را با قفسه کتاب عوض کنید
یکی از موثرترین ایده های ذخیره سازی اتاق خواب کوچک این است: قفسه های کتاب را همه جا قرار دهید. که شامل سر تخت شما می شود. در حالی که تخت شما قفسه‌های پایین قفسه‌ی کتاب را مسدود می‌کند، همچنان فضای ذخیره‌سازی بیشتری نسبت به هر قطعه مبلمان دیگری خواهید داشت.

طراحی و دکور اتاق خواب های کوچک

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn