5 نکته برای بزرگتر جلوه دادن فضا در دکوراسیون داخلی

در یک فضای کوچک ، همه چیز مهم است. ایده اصلی در پشت این مقاله وجود دارد که به شما یاد می دهد که با استفاده از چند ترفند هوشمندانه چگونه یک اتاق کوچک را بزرگتر جلوه دهید. اتاق های کوچک می توانند احساس محدودیت و ناراحتی ایجاد کنند. اما بکاربردن برخی از مفاهیم طراحی باعث می شود چشم گول بخورد و باعث می شوند فضای داخلی بسیار جادارتر از آنچه هست ظاهر شود. تکنیک های رنگی ، تنظیم مبلمان و نورپردازی هوشمند فقط برخی از مباحثی است که در این پست به آنها می پردازیم. امیدواریم این ایده ها مورد پسند شود.

1. از رنگهای روشن و تضادهای هوشمندانه استفاده کنید:

این یک واقعیت شناخته شده است که رنگ های سبک باعث بزرگتر و روشن تر شدن اتاق می شوند. دیوارهای سبک و روشن منعکس کننده تر هستند و باعث می شوند یک فضا احساس دل باز داشته باشد و این برای به حداکثر رساندن اثر ایجاد شده توسط نور طبیعی کمک می کند. از طرف دیگر رنگهای تیره تمایل به جذب نور دارند و باعث می شوند اتاق کوچکتر به نظر برسد.

برای یک اثر بهینه ، رنگ های نرم و سفید ، آبی و سبز را انتخاب کنید و همیشه به یاد داشته باشید که اتاق های روشن تر بزرگتر و جذاب تر به نظر می رسند. با این کار دیوارها دورتر به نظر می رسند و باعث می شوند اتاق نشیمن شما بزرگتر به نظر برسد.

نکات دکوراسیون داخلی07

نکات طراحی داخلی

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn