طراحی دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی

در حالی که بخش سرگرم کننده طراحی حمام در انتخاب وسایل و تزئینات نهفته است، مهم است که قبل از شروع به فکر کردن به جزئیات دقیق، تصمیمات بزرگی در مورد چگونگی به حداکثر رساندن عملکرد و بهینه سازی چیدمان بگیرید. (طراحی و دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی)
طراحی موفق حمام مستلزم کار با محدودیت های فضایی است که باید تصمیمات مهمی در مورد نحوه عملکرد و جریان اتاق بگیرید. این بدان معناست که به چیزهایی مانند بهترین طراحی دوش برای حداکثر راحتی و کارایی فکر کنید. اگر فضا و تمایل دارید وان حمام را کجا قرار دهید. چه اندازه و نوع روشویی را می توانید در حمام خاص خود قرار دهید؟ نحوه کار با محل قرارگیری پنجره‌های موجود برای به حداکثر رساندن جریان هوا و نور طبیعی. چه نوع دری برای حفظ حریم خصوصی و سهولت استفاده بهتر عمل می کند، یا در مورد یک مجموعه اولیه، آیا اصلاً درب نصب شود؟(طراحی و دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی)
این حمام‌ها را در طیف وسیعی از سبک‌ها و اندازه‌ها بررسی کنید تا ایده‌هایی برای کمک به طراحی یا بازطراحی حمام خود داشته باشید، خواه این به معنای ساخت یک سوئیت اصلی به سبک هتلی از ابتدا، بازسازی حمام مهمان، یا تبدیل یک حمام آپارتمانی استودیویی کوچک به یک حمام باشد. واحه ذن مانند که آخرین اینچ مربع از فضا را به حداکثر می رساند.(طراحی و دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی)

طراحی و دکوراسیون سرویس بهداشتی

طراحی و دکوراسیون سرویس بهداشتی

طراحی و دکوراسیون سرویس بهداشتی

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn