بازسازی دکوراسیون منزل کوچک 64 متری

دراین قسمت بازسازی یک منزل کوچک 64 متری را مشاهده می کنید که در آن از ذره ذره ی فضا استفاده بهینه شده است. توجه داشته باشید برخلاف اینکه مرسوم است در فضاهای کوچک از رنگ های روشن استفاده شود ولی در این آپارتمان کوچک از رنگ های تیره استفاده شده است. بنابراین این نکته حائز اهمیت است که همیشه استفاده از قوانین مرسوم طراحی و دکوراسیون داخلی نمی تواند الزام به خلق فضای زیبای مورد نظر داشته باشد و مثال نقض آن همین فضای کوچک با رنگهای تیره است . توجه بفرمایید که از دلایلی که باعث شده در این آپارتمان از رنگ های تیره استفاده شود وجود نور طبیعی کافی در آن است.

بازسازی دکوراسیون منزل کوچک 64 متری

چگونه از خطاها و اشتباهات احتمالی در فضاهای کوچک جلوگیری کنیم ؟

از آنجایی که ما عاشق تزیین فضاهای کوچک هستیم، کمی کمتر به چالش هایی که معمولاً ارائه می دهند، علاقه مندیم. فقدان متراژ مربع می تواند شما را مستعد ارتکاب یک فضای کوچک تقلبی کند، از جمله نورپردازی نامناسب، طرح های رنگی نامطلوب و مبلمان نامتناسب. به نظر ما، هر چند، درس گرفتن از اشتباهاتمان، این فرآیند را ارزشمند می کند. پس از همه، کمال بیش از حد ارزیابی می شود، درست است؟

اگر نسبت به طراحی داخلی فضای کوچک خود احساس ناراحتی می کنید، با دانستن اینکه حتی حرفه ای ها هم اشتباه می کنند، خیالتان راحت باشد. ما از هشت طراح داخلی خواستیم تا بزرگترین اشتباهات خود در دکوراسیون فضای کوچک را فاش کنند. با این حال، آنها اشتباهات خود را به شاهکار تبدیل کردند و شما نیز می توانید. اگر ایده خوبی دارید که آن را به تعویق انداخته اید زیرا نگران هستید که ممکن است آنطور که تصور می کردید پیش نرود، آن را امتحان کنید. اگر کار نکرد، همیشه می توانید دوباره امتحان کنید.

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn