دکوراسیون داخلی منزل کوچک 70 متری چگونه است؟

بیشترین استفاده از فضای خانه های کوچک
در سراسر جهان، مردم به سبک های ساده تری از زندگی روی می آورند. اغلب، این به معنای کوچک کردن مجموعه چیزها و همچنین اندازه خانه است.در حالی که خانه های کوچک می توانند مقرون به صرفه، سازگار با محیط زیست و ساده باشند، خریداران بالقوه هنوز باید احساس کنند که فضا برای زندگی کافی است. صرف نظر از متراژ مربع، راه های مختلفی وجود دارد که سازندگان و طراحان می توانند خانه های مناسب ایجاد کنند. (دکوراسیون داخلی منزل کوچک 70 متری چگونه است؟)

1. فضای عمودی و زیرشیروانی
خانه های کوچک اغلب دارای مزیت داشتن سقف بلند هستند. این اجازه می دهد تا فضاهایی با متراژ محدود همچنان بزرگ به نظر برسند. صاحبان خانه ممکن است از این فضای عمودی برای آویزان کردن قفسه ها، چراغ ها و قلاب ها استفاده کنند.با این حال، یک فضای عمودی تر نیز تمایل دارد به مناطق زیر شیروانی که ساکنان اغلب از آن به عنوان اتاق خواب استفاده می کنند، مناسب باشد. آنها همچنین ممکن است از یک اتاق زیر شیروانی به عنوان کتابخانه، دفتر خانه یا حتی یک کتابخانه کوچک استفاده کنند. در این موارد، طراحان ارتفاع را فدای متراژ مربع قابل استفاده تر می کنند.(دکوراسیون داخلی منزل کوچک 70 متری چگونه است؟)

دکوراسیون داخلی منزل کوچک 70 متری

2. فضاهای سبز مشترک
برخی از توسعه دهندگان ساختمان خانه های کوچک را در کنار هم می کارند و جوامع کوچکی با ویژگی های بیرونی ایجاد می کنند. این یک سیستم برنامه ریزی به نام توسعه محله سنتی را به نمایش می گذارد که تاکید یکسان بر فضاهای عمومی و خصوصی دارد.این رویکرد توسعه امکان ارتباطات اجتماعی بیشتر و فضای زندگی در فضای باز قابل استفاده را به طور همزمان فراهم می کند - در حالی که مسکن کوچکتر با قیمت مقرون به صرفه فراهم می کند. این بدان معناست که ساکنان فضای سبز را در مقابل خانه های خود به اشتراک می گذارند. اینها ممکن است شامل چمن، درختان و سایر گیاهان باشد که ساکنین از آنها لذت ببرند و از آنها مراقبت کنند. به عبارت دیگر، هر کسی در صورت تمایل می تواند نوعی حیاط یا باغ داشته باشد.

3. ذخیره سازی داخلی

کمدها نجات دهنده خانه های کوچک هستند. آنها به داخل اتاق نمی چسبند یا فضا را اشغال نمی کنند. در عوض، آنها به سادگی بخشی از دیوار، کف و مبلمان هستند. طراحان حتی می توانند فضای داخلی را در آشپزخانه با ظروف کش دار برای سطل زباله یا اضافه کردن یک واحد ذخیره سازی گلدان در بالای جزایر یا روی دیوار کار کنند. این راه‌حل‌های نوآورانه، راه‌های ساده و فشرده برای صرفه‌جویی در فضا و ساخت خانه‌ای کوچک‌تر بسیار قابل زندگی هستند. آشپزخانه‌های گسترده و با مفهوم باز ممکن است همیشه محبوب باشند، اما فضاهای کوچک‌تر هنوز هم می‌توانند با راه‌حل‌های هوشمند و خلاقانه برای آشپزهای خانگی دل خریداران را تسخیر کنند.(دکوراسیون داخلی منزل کوچک 70 متری چگونه است؟)

4. قفسه ها را باز کنید
قفسه های توکار عالی هستند زیرا صاحبان خانه مجبور نیستند برای نگهداری وسایل خود به مبلمان - که فضای گرانبهایی را اشغال می کند - تکیه کنند. با این حال، قفسه بندی باز یک مرحله بالاتر از توکار است. به عنوان مثال، کابینت های دیواری درهم و برهم در آشپزخانه ها رایج است. اما قفسه‌های باز اجازه می‌دهند تا نور بیشتری به فضا جریان یابد و فضای روشن‌تر و جادارتر به نظر برسد. صاحب خانه ها همچنین می توانند از قفسه های باز به روش های غیر متعارف مانند قرار دادن گیاهان روی تاقچه های نور خورشید یا نمایش وسایل رنگارنگ استفاده کنند.

5. تعداد زیادی ویندوز

کلید دیگر برای استفاده حداکثری از یک طرح خانه کوچک، اجرای پنجره ها است - و بسیاری از آنها. نصب پنجره ها در سرتاسر فضا نور طبیعی را وارد فضا می کند و باعث می شود کمتر شبیه یک جعبه و بیشتر شبیه خانه باشد. قرار دادن پنجره ها نیز مهم است. پنجره‌های انتهای راهروها یا پنجره‌های گوشه‌ای و نورگیرها همگی باعث افزایش دید می‌شوند. و دیوارهای شیشه ای رو به جنوب به طور غیرفعال پرتوها و گرمای خورشید را هنگام حرکت در آسمان جذب می کنند.(دکوراسیون داخلی منزل کوچک 70 متری چگونه است؟)

6. اتاق های چند منظوره
طراحان و سازندگان همچنین می توانند با گنجاندن یک اتاق که می تواند چندین هدف را انجام دهد، از طرح های کوچک نهایت استفاده را ببرند. به عنوان مثال، صاحبان خانه می توانند از یک اتاق زیر شیروانی به عنوان اتاق خواب، مطالعه یا اتاق نشیمن استفاده کنند. و آنها می توانند همین کار را با یک اتاق مهمان اضافی انجام دهند. گنجاندن این اتاق اضافی در پلان طبقه برای خانواده‌های کوچک یا زوج‌هایی که به دنبال فضای کمی هستند، حتی در کوچک‌ترین خانه‌ها، بسیار جذاب است. این انتخاب طراحی انعطاف‌پذیری را ارائه می‌دهد و به صاحبان خانه‌های مختلفی اجازه می‌دهد تا هر زمان که خانه وارد بازار می‌شود، خود را در فضا ببینند.

7. پلان طبقه باز

طرح باز بهترین دوست صاحب خانه کوچک است. در حالی که این طرح‌های خانه به لطف محبوبیت آن‌ها در مجلات و برنامه‌های بازسازی خانه، سال‌ها مد شده است، این بدون دلیل خوبی نیست. با طراحی باز، دیوارها غیر ضروری هستند و فضاهای نشیمن در کنار هم فرو می روند. اغلب اتاق‌های نشیمن، اتاق‌های غذاخوری و آشپزخانه‌ها همگی بدون دیوار کنار هم قرار گرفته‌اند. این چیدمان باعث می شود فضا هوای مطبوع تر و قابل زندگی تر به نظر برسد. به علاوه، یک انگیزه مالی برای باز نگه داشتن یک فضا وجود دارد. کارشناسان معتقدند باز کردن چیدمان خانه می تواند منجر به بازگشت سرمایه بین 54 تا 60 درصد شود. پلان های طبقه باز فقط یک تجارت هوشمند هستند.(دکوراسیون داخلی منزل کوچک 70 متری چگونه است؟)

8. رنگ های روشن و پررنگ
با این حال، گاهی اوقات تنها چیزی که لازم است یک اتاق بزرگتر به نظر برسد، یک لایه رنگ تازه روی دیوارها است. در حالی که رنگ سفید انتخاب واضحی برای فضای روشن تر و روشن تر است، تعداد بی شماری از رنگ های دیگر نیز می توانند یک طرح کوچک را به یک منطقه بزرگ تبدیل کنند. به عنوان مثال، رنگ آمیزی یک اتاق به رنگ تیره می تواند عمق بیشتری داشته باشد و کوچک بودن آن را استتار کند. و رنگ‌های وحشی مانند بنفش روشن، نارنجی یا حتی سبز می‌توانند به اتاقی رنگ روشنی ببخشند، بدون اینکه بسیار زیاد باشند. خنثی ها همیشه یک قانون اساسی برای خانه های آماده بازار خواهند بود. با این حال، طراحان نباید از افزودن رنگ شخصیت هراس داشته باشند. این می تواند به یک خانه کوچک کمک کند که کمتر شبیه یک جعبه باشد و بیشتر شبیه یک گزینه سفارشی و قابل زندگی برای صاحبان خانه جدید باشد.

گسترش بصری طرح خانه کوچکتر
وقتی صحبت از فضاهای کوچک زندگی می شود، همه جزئیات مهم هستند. از رنگ روی دیوار گرفته تا نوع قفسه های آویزان شده در آشپزخانه، باید از هر رنگ، مبلمان و اینچ فضا استفاده عاقلانه ای کرد. و اگر سازنده یا طراح به کوچکی توجه داشته باشد، می‌تواند فضا را به گونه‌ای به حداکثر برساند که برای زندگی در آن کافی به نظر برسد. با کمی خوش شانسی، یک خریدار خانه می‌آید و فضا را برای خود می‌سازد. خانه جدید.(دکوراسیون داخلی منزل کوچک 70 متری چگونه است؟)

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn