بازسازی و دکوراسیون داخلی خانه 120 متری

آپارتمان به سبک نئوکلاسیک ،واقع در مجتمع مسکونی و 124 متر مربع ،آپارتمان با مساحت 124 متر مربع برای یک خانواده سه نفره در نظر گرفته شده است. واقع در مسکو ، در مجتمع مسکونی "Alye Parusa" ، در طبقه 31 ، و نمای خیره کننده ای از ساحل رودخانه Moskva ارائه می دهد.مهندس طراح برای مشتریان وظیفه خود را ایجاد یک فضای سبک و کاربردی با عناصر کلاسیک کرده است.

مي ی قدرت بینایی ، تمرکز بر اشیاء و درک جزئیات محدود به دیدن از مخروط یا قیف بینائی برای درک میدان دید باید دانست که چشمان ما بطور دائم حرکت کنند ، ثبت می کنند ، تمرکز کنند و تمرکز دوباره کنند تا اطلاعات دیداری را کشف کنند . برای درک آنچه ما می بینیم ، مغز داده های دیداری را که بوسیله چشم گردآوری می شود ، ترجمه و برگردان می کند و آنها را در قالب الگوهای بصری به اطلاعاتی تبدیل می کند که ما بتوانیم بشناسیم و بفهمیم فرآیند طبیعی درک جهت معرفی و شناخت است . هنگامی که ما یک صندلی را می بینیم ، ما آن را می شناسیم که یک صندلی است و اگر فورم و شکل آن با الگویی که ما در گذشته از صندلی داشته ایم بخواند ، صندلی بودن آن تایید خواهد شد . اگر ما خوب نگاه کنیم ، ما قادر خواهیم بود که مشخصات ویژه مانند شکل ، اندازه ، نسبت ، رنگ ، بافت و مواد شیء را درک کنیم . این توانایی فراسوی شناخت و مصرف برای طراحان بسیار مهم است . ما باید دایما تقلا کنیم تا ببینیم و از خصوصیات ویژه دیداری اشیاء آگاه باشیم که چگونه آنها با هم ارتباط و تعامل برقرار می کنند و کیفیت زیبایی شناسانه محیط دیداری ما را مشاهده در شکل می دهند.بازسازی و دکوراسیون داخلی خانه 120 متری

بازسازی و دکوراسیون داخلی خانه

درک ما از شکل ، اندازه ، رنگ و بافت چیزهایی که به چشم دیده می شوند ، تحت تاثیر محیطی است که ما در آن ، آنها و روابط قابل تشخیص بین آنها و نوع قرارگیری آنها را می بینیم اگر میدان دیداری ما نامتمایز بود ، ما هیچ نمیدیدیم . با بوجود آمدن یک تغییر قابل درک در سایه ، رنگ و بافت ، مغز ما شروع به تشخیص مثلا یک شی یا شکل از زمینه متمایز آن می کند . بنابراین ، برای تشخیص و خواندن خطوط ، اشکال و فورمهای اشیا در میدان دیداری ، ما در ابتدا باید کنتراست یا تباین بین آنها و زمینشان را درک کنیم .

آن عناصری که به نظر می رسد که خارج از پا در جلوی زمینه خود قرار می گیرند ، شکل خوانده می شوند . علاوه بر کنتراست یا تباین حاصل از سایه ، آنچه یک شکل را از زمینه آن متمایز می کند ، حالت و اندازه آن نسبت به میدان آن است . آنگاه که یک شکل ، مرزی مشترک را با زمینه خود می سازد ، حالتی کاملا متمایز و قابل شناخت را حاصل می آورد به گونه ای که مانند یک شیء به نظر می رسد . شکل ها گاهی به عنوان عناصر مثبت خوانده میشوند چرا که حالتی مثبت دارند اما اگر زمینه به صورت عناصر خنثی یا منفی توصیف شده باشد ، حالتی ناخوانا و غیرقابل درک دارا هستند . شکل ، آن هنگام قابل درکتر است که فضا یا زمینه فراوانی آن را احاطه کرده باشد . هنگامیکه اندازه شکل به گونه ای است که زمینه را شلوغ می کند ، زمینه به خودی خود حالت و شکل مجرای خود را می یابد و با شکل اختلال و تعامل می یابد . گاهی یک رابطه مهم از شکل و زمینه به صورت توانایی بوجود می آید که در آن گاهی زمینه و گاهی شکل دیده میشود . در واقع ، دنیای دیداری ما ، تصویر مرکبی از آرایه های متداومی از روابط بین شکل و زمینه است . در طراحی داخلی ، بسته به نقطه دید شخص ، این روابط میتوانند در مقیاس های گوناگونی دیده شوند.بازسازی و دکوراسیون داخلی خانه 120 متری

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn