طراحی دکوراسیون مغازه قصابی سوپر گوشت

دراین قسمت یکی از نمونه کارهای جذاب گروه ساختمانی ناتک را مشاهده می کنید که در آن تیم طراحی اقدام به دیزاین داخلی یک مغازه قصابی ( سوپر گوشت) نموده است . بله عزیزان ، دیگر دورانی که در آن حرفه هایی نظیر قصابی نیاز به طراحی نداشت به پایان رسیده است توجه به این نکته جالب توجه است که حتی نام قصابی دیگر مصطلح نیست و تبدیل به نام زیبا و امروزی سوپر گوشت شده است ) بنابراین با درخواست کارفرمای خوش فکر تیم ناتک وارد کار شده و نتیجه آن طرح زیبای سوپر گوشت ارائه شده در این پست می باشد. امیدواریم بپسندید. (طراحی دکوراسیون مغازه قصابی سوپر گوشت)

راه اندازی قصابی نیازمند برنامه ریزی گسترده است. ما مفتخریم که مجموعه ای از پروژه های قصابی خود را به شما نشان دهیم.(طراحی دکوراسیون مغازه قصابی سوپر گوشت)

طرح‌های موفق قصابی مستلزم یک منطقه فرآوری است که در آن محیط برای برش‌های گوشت و محصولات به فروش می‌رسد. تجهیزات آشپزخانه تجاری مورد نیاز قصابی ها با سایر آشپزخانه های تجاری مانند اره نواری کاملا متفاوت است. برخی از قصابان نیز ریل را در مناطق فرآوری خود قرار می دهند.(طراحی دکوراسیون مغازه قصابی سوپر گوشت)

طراحی دکوراسیون مغازه قصابی سوپر گوشت

حفظ تازگی گوشت و جلوگیری از فاسد شدن یا آلوده شدن آن ضروری است. طرح‌هایی که نظافت و نظافت را تسهیل می‌کنند نیز به دلیل الزامات مجوز شورا، که با آشپزخانه‌های تجاری معمولی متفاوت است، بسیار مهم هستند.(طراحی دکوراسیون مغازه قصابی سوپر گوشت)

طرح‌های قصابی همچنین دارای ویژگی‌های خرده‌فروشی برای محصولات گوشتی به نمایش درآمده و آماده برای فروش هستند. فرآورده های گوشتی با توجه به برش ها و انواع گوشت باید دارای تقسیمات واضح در نمایشگرهای یخچال یا فریزر باشند.(طراحی دکوراسیون مغازه قصابی سوپر گوشت)

قصابی ها می توانند به بخش مهمی از جوامع محلی تبدیل شوند و گوشت تازه و منابع سالم پروتئین را برای ساکنان تامین کنند. برای صاحبان بالقوه، راه اندازی یک قصابی یک فرصت عالی است زیرا به شما امکان می دهد یک بازار طاقچه را گوشه دهید. آمریکایی ها به خاطر عشقشان به گوشت معروف هستند، و دوستداران گوشت تقریباً همیشه مایلند برای به دست آوردن قطعات گوشتی باکیفیت فراتر از آن عمل کنند.

راه اندازی یک مغازه قصابی در نگاه اول پیچیده به نظر می رسد، اما تقسیم فرآیند به مراحل جداگانه همه چیز را آسان می کند. ما یک راهنمای 9 مرحله‌ای برای راه‌اندازی یک قصابی ایجاد کرده‌ایم که همه چیزهایی را که باید قبل از شروع کسب‌وکار خود آماده کنید، پوشش می‌دهد.(طراحی دکوراسیون مغازه قصابی سوپر گوشت)

طراحی دکوراسیون مغازه قصابی سوپر گوشت

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn