طراحی دکوراسیون باغ ویلا لاکچری اصفهان

دراین قسمت یکی دیگر از نمونه کارهای طراحی باغ ویلا از گروه ساختمانی ناتک دراصفهان را مشاهده می کنید. این ویلای دوبلکس با مساحت ساخت تقریبی 400 متر مربع طراحی شده و دارای یک تراس بسیار زیبا به همراه فلاورباکس و باربیکیو و آبنما می باشد که توسط تیم ناتک طراحی و در حال اجرا می باشد. (طراحی دکوراسیون باغ ویلا لاکچری اصفهان)

آیا فکر می کنید دوست دارید در خانه ای زندگی کنید که با دیواری بلند احاطه شده است؟ البته نه، زیرا این باعث خراب شدن دیدگاه ها می شود. اما اگر هیچ دیدگاهی نداشته باشید چه؟
گاهی اوقات درخشان‌ترین ایده‌ها ساده‌ترین ایده‌ها هستند و درخشش این ایده در طراحی مناظر به عنوان بخشی جدایی‌ناپذیر از ویلا است که می‌تواند در هر زمینی قرار بگیرد که ممکن است در واقع هیچ نماهای مناسبی برای شروع نداشته باشد. مفهوم زندگی درون/خارج را به آن اضافه کنید - که مرز بین باغ ها و خود خانه را محو می کند - و فرمولی دارید که کاملاً منحصر به فرد است. به باغ ویلا خوش آمدید! (طراحی دکوراسیون باغ ویلا لاکچری اصفهان)
معماری و طراحی داخلی دارای طعم متمایز ژاپنی است که تقریباً شبیه ذن است. درختان، گل‌ها، گیاهان، صخره‌ها، ماسه‌ها و عناصر معماری، همه از طبیعت به‌عنوان عنصر حیاتی استفاده می‌کنند، همه با دقت و توجه به جزئیات طراحی شده‌اند، همه به طرق مختلف با احترام مطلق به طبیعت در کنار هم قرار گرفته‌اند. ما از نورپردازی، مبلمان، یراق آلات و برخی از عناصری استفاده کردیم که ممکن است بازیگوش به نظر برسند، اما همه آنها بخشی جدایی ناپذیر از کل را تشکیل می دهند. همه آنها هدفی دارند. نتیجه همان چیزی است که می بینید: یک ویلای زیبا با مناظر داخلی و فوق العاده خود.(طراحی دکوراسیون باغ ویلا لاکچری اصفهان)

شروع برنامه ریزی یک باغ از ابتدا، خواه یک باغ کوچک در شهر باشد یا یک باغ روستایی وسیع، می تواند یک کار دلهره آور باشد. فکر می‌کنم طراحی خوب واقعاً تسلط بر ابعاد بسیار متفاوتی است که در هر باغی وجود دارد: فضا، مقیاس، بافت، هماهنگی، رنگ، ساختار، روشنایی، تاریکی، جذابیت، قدرت، حس مکان، عاشقانه، تاریخ و غیره اما هنگامی که شروع به کار کردید، واقعاً در مورد قوانین سختگیرانه نیست - هر باغبانی غرایز را برای هدایت آنها در طول زمان ایجاد می کند.(طراحی دکوراسیون باغ ویلا لاکچری اصفهان)

لذت یک باغ این است که می توانید رشد آن را در طول سالیان متمادی تماشا کنید و بنابراین فکر می کنم بهتر است به یک طراحی ساده و کلاسیک پایبند باشید. سپس می‌توانید به مرور زمان کاشت را دوباره انرژی داده و آزمایش کنید، زیرا نسبت به منظره‌ای که در آن کار می‌کنید اطمینان بیشتری پیدا می‌کنید.(طراحی دکوراسیون باغ ویلا لاکچری اصفهان)

طراحی باغ ویلا لاکچری اصفهان

قبل از شروع: یک لیست از علاقه مندیها تهیه کنید

قبل از شروع، به این فکر کنید که چگونه از باغ خود استفاده می کنید و برای تحقق آن به چه چیزهایی نیاز دارید. اولین چیزی که باید به آن فکر کنید یک قسمت نشیمن با چند صندلی باغ زیبا است - ترجیحاً این قسمت نزدیک خانه و در صورت امکان رو به جنوب غربی باشد.

ممکن است برای برخی از کارهای روزمره مانند محل نگهداری اسباب بازی ها یا خط شستشو نیاز به فضا داشته باشید. آیا باغ سبزیجات می خواهید؟ فضای مناسب برای فرزندانتان چطور؟ هر نوع باغی به کمپوست نیاز دارد و باغبان‌های جدی ممکن است یک آلونک بخواهند.

در یک باغ شهری، شما می خواهید بدانید که وقتی از سر کار به خانه می آیید کجا می خواهید بنشینید و اینکه آیا قرار است باغی پر از گیاهان داشته باشید یا باغی ساده تر با عناصری مانند سنگفرش زیبا و آب. دیوار یا حصار زیبا یا مرزهای کاشته شده.

اگر باغ شما کوچک است، سعی کنید نیازهای اساسی خود را برآورده کنید و به یک طراحی ساده با یک یا دو فاکتور شگفت انگیز پایبند باشید. کاشت را ساده نگه دارید، از علف ها یا گل های رز با درختچه های همیشه سبز و گلدان های گیاهی پر از تمام کاشت های فصلی مورد علاقه خود استفاده کنید.

اگر باغ شما بزرگ است، کمی زمان بیشتری صرف کنید تا فضای خود را در نظر بگیرید و بفهمید که چه چیزی به کجا می رود و چگونه می توانید فضا را تقسیم کنید. سعی کنید جسور باشید و به بازی با مقیاس فکر کنید.

جایی که خورشید غروب می کند کار کنید و بر این اساس بکارید تا نور خورشید غروب به گیاهان برسد.

طراحی باغ ویلا لاکچری اصفهان

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn