دکوراسیون و بازسازی نئوکلاسیک منزل ایرانی 200 متری

دراین قسمت یکی دیگر از نمونه کارهای طرحی و دکوراسیون داخلی منزل ایرانی به سبک نئوکلاسیک را مشاهده می کنید. این منزل ایرانی 200 متری با ارتفاع سقف 3 متر به سبک نئوکلاسیک دیزاین شد و در آن ترکیبی از المان های طراحی داخلی مدرن و دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک قابل مشاهده است.

سرپرست تیمهای طراحی این کار جناب آقای مهندس فاطمی هستند که هدایت تیم را برعهده داشتند و ناظر طرح آقایان مهندس چیت ساز و سرکهکی هستند.

دکوراسیون و بازسازی نئوکلاسیک منزل ایرانی

دکوراسیون و بازسازی نئوکلاسیک منزل ایرانی

طرح های رنگی در سبک نئوکلاسیک :
طرح رنگ نئوکلاسیک شبیه به پالت سبک کلاسیک است: گسترده، متنوع است، اما روندهای کلی به وضوح دنبال می شوند. رنگ‌های پس‌زمینه می‌توانند هم تیره و هم روشن باشند، اما محدودتر هستند. اینها سفید، بژ، خاکستری، سایه های قهوه ای، شنی و ترکیب آنها هستند.
رنگ های روشن و اشباع شده برای لهجه ها و دکوراسیون استفاده می شود: مبلمان، منسوجات، لامپ ها و نقاشی ها. اینها عمدتاً سایه های پیچیده و عمیق هستند: بورگوندی، زمرد، یاقوت کبود، خردل، زیتون. شما نباید چندین سایه را به طور همزمان استفاده کنید: 1-2 لهجه کافی است.
اگر کلاسیک ها به ترکیبات پاستلی گرم جذب می شوند، در فضای داخلی نئوکلاسیک این امر ضروری نیست. پالت سرد و حتی دوئت های تیره و متضاد در اینجا رایج است. نکته اصلی این است که اندازه اتاق اجازه می دهد و فضای داخلی بیش از حد پربار و تاریک به نظر نمی رسد.
به راحتی می توانید تمام سایه های طبیعی را در بین خود ترکیب کنید: نقره ای، کرم، طلایی، اخرایی، آبی، شکلاتی. آنها در هر ترکیبی خوب هستند و همیشه زیبا و گران به نظر می رسند.

مواد و طراحی
نئوکلاسیک در فضای داخلی نسبت به سبک‌های کلاسیک نرم‌تر و انعطاف‌پذیرتر است. در اینجا می توانید از انواع ساده چوب، سنگ های تزئینی و حتی ترکیب مواد طبیعی با مصنوعی استفاده کنید.
پایان کف
راه حل سنتی کفپوش پارکت است که مستقیماً از کلاسیک ها آمده است. اما می توانید آنها را با یک لمینت کاربردی تر و بی تکلف جایگزین کنید که از پوشش هنری تقلید می کند. برای اتاق های کاربردی، سنگ، کاشی و سرامیک، کاشی چینی مناسب است.

طراحی سقف
سقف های ایده آل در نئوکلاسیک سفید هستند: رنگ ساده یا بوم کششی تک سطح. یک بافت مات یا ساتن را انتخاب کنید، اگرچه حتی یک بافت براق را می توان در یک اتاق کوچک به خوبی شکست داد. در لبه ها - آستانه های گچی تمیز و اطراف لوستر - یک گل رز تزئینی.

دکوراسیون دیوار
دیوارها در فضای داخلی نئوکلاسیک با قالب ها و پانل هایی با اشکال و خطوط ساده تزئین شده اند. جایگزین کاغذ دیواری با رنگ های خنثی، ساده یا با نقوش گل است.

پرده و منسوجات
در دکوراسیون داخلی نئوکلاسیک بیشتر از پارچه های طبیعی استفاده می شود. اما به جای ژاکارد و ملیله، به پارچه های متراکم نخی، کتان، پارچه های مخلوط توجه کنید. آنها نه تنها ارزان تر هستند، بلکه برای کار و نگهداری بسیار راحت تر هستند.
ترکیبات تزئینی پرده ها در نئوکلاسیک سبک تر و مختصرتر از سبک کلاسیک هستند. لامبرکین ها مناسب هستند، اما مستطیلی ساده یا گرد در بالای پرده های متراکم روی زمین هستند.
اگر می خواهید فرش پهن کنید، پوششی را در کل کف انتخاب نکنید: 2-2.5 متر در امتداد ضلع بلند کافی است. تزیینات هندسی متضاد واضح اتاق را مدرن تر می کند. و الگوهای تزئینی تار کلاسیک برای دوستداران راه حل های سنتی تر مناسب است.

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn