بهترین دکوراسیون داخلی و بازسازی در اصفهان

 هزینه دکوراسیون داخلی و بازسازی منزل زیبا در اصفهان. نمونه کاری که مشاهده می کنید مربوط به یک خانه 180 متری با یک نقشه زمین فوق العاده قناس می باشد که پلان معماری آن توسط مجموعه ناتک به بهترین شکل ممکن طراحی و سپس دیزاین داخلی شده است. بهترین گروه یا شرکت دکوراسیون داخلی و بازسازی در اصفهان بصورتی امکان پذیر است که کلیه مشکلات از قناسی زمین گرفته تا دیزاین داخلی به بهترین شکل ممکن انجام شود.

زیبایی چیست؟ عوامل روانی ـ اجتماعی بر ادراک ما اثرات مهمی به جا می گذارند بدین ترتیب این عوامل از این مسیر در احساس ما از زیبایی نیز مؤثرند. اینک خواهیم دید که ادراک زیبایی تحت تأثیر عوامل مؤثر دیگری نیز قرار دارد. نظریه اطلاعات، سعی دارد به صورت غیر مغرضانه ای و به زبان ریاضی زیبایی را تشریح کند بنابراین نظریه، اطلاعات شماتیک یک پیام، ذهن انسان را مشغول کرده، در مقابل اطلاعات زیباشناحتی عواطف انسان را مخاطب قرار می دهد. به عبارتی دیگر این اطلاعات چند و چون زیبایی را مشخص می کند. براین اساس یک پیام زمانی زیبایی را القاء می کند، که پرت اطلاعاتی کافی داشته باشد. باید مقدار پرت اطلاعاتی آنقدر باشد که میزان بداعت آن ، یعنی محتوای زیباشناحتی آن از حداکثر دریافت ذهنی یعنی شانزده بیت در ثانیه کمی بیشتر باشد از این طریق، گیرنده محب مجبور به تشکیل طرح واره است و به این ترتیب ذهن اجباراً خود را معطوف به ادراک بالاتری میکند میزان بداعت، بایستی در هر سطح ادراکی کمی بیش از ظرفیت حداکثر دریافت ذهن باشد. ارضای حس زیباشناحتی ـ لااقل تا حدی ـ زمانی به دست می آید که ذهـن در مجموعه ای از تحریکات ظاهراً غیر منظم و مغشوش، موفق به کشف یک نظم نسبی گردد.
هر چه گیرنده، براساس خصوصیات قومی و ساختار فرهنگی خود قادر به تشکیل طرح واره های بیشتری شود، ادراک وی نیز به لایه های بالاتر ادراکی ارتقاء می یابد. این مکانیسم نشان می دهد که چرا در یک تابلوی نقاشی همیشه چیزهای جدیدی کشف می کنیم، یا چرا نظر ما در مورد یک هنری تغییر می کند و نیز چر از بانی زیباشناختی دو نفر از یک اثر با هم اختلاف دارد. تجربه، دانش و عوامل روانی - اجتماعی، همگی در ارزیابی زیباشناختی مؤثرند. وقتی بیننده با سبک یا مدی که مورد مطالعه قرار می دهد مأنوس باشد تشکیل طرح واره برای او آسانتر است احساس زیبایی و نو آوری در ارتباط با یکدیگرند و از طرف دیگر بو آوری در ارتباط مستقیم یا غیر قابل پیش بینی بودن است. نتیجه این ارتباط این است که بعد از اولین برداشت از یک اثر تازگی آن کمتر می شود و در نتیجه اثر زیباشناحتی نیر نقصان می یابد از طرف دیگر یک تجربه تکراری همیشه می تواند وسیله ای برای آمورش باشد که این آموزش خود باعث تفاهم بیشتر و این تفاهم بیشتر وسیله ای برای درک زیباشناختی عمیق تر می شود.

بهترین دکوراسیون داخلی و بازسازی اصفهان

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn