بهترین شرکت طراح دکوراسیون داخلی اصفهان تهران

دراین قسمت به معرفی یکی دیگر از نمونه کارهای گروه ساختمانی ناتک می پردازیم که درآن مجموعه اقدام به طراحی و بازسازی ساختمان 130 متری واقع در خیابان آذر اصفهان نموده است. دراین پروژه اندکی به ارایه توضیح در مورد تاسیسات می پردازیم :

برای اينكه فضاهای داخلی يك خانه قابل سكونت، راحت و مطبوع باشند به تأسيسات گوناگونی نيازمند هستند. تنظيم شرايط مناسب هوا و تهويه آن، آبرسانی، گاز، برق، تلفن، اينترنت و ساير ارتباطات ماهواره ای، آسانسور، دفع فاضلاب و پسماندهای خانه، سيستم های ايمنی دزدگير، اطفای حريق و غيره نمونه هايی از اين تأسيسات هستند. هر يك از اين خدمات، دستگاه ها و تجهيزاتی دارند كه بايد در جايی مناسب از خانه استقرار يافته و به روش هايی مخصوص به نقاط مختلف فضاهای خانه برسند. به همين دليل شايسته است. طراح داخلی فضاهای مسكونی به ملزومات تمامی اين تأسيسات توجه داشته و برای نحوه تلفيق آنها با اجزا و عناصر معمارانه خانه و يا مبلمان فضاهای داخلی دقت كافی مبذول نمايد. تأمين هوای مناسبی كه به انسان احساس آرامش بدهد، نقش بسياری در بالا بردن ميزان كارايی افراد دارد. برای اين منظور چهار عامل دمای هوا، ميزان رطوبت، برقراری جريان هوا، و پاكيزگی آن بايد كنترل گردد. در معماری سنتی با شناخت دقيق شرايط طبيعی آب و هوای محل، به زيباترين شكل ممكن از موارد مساعد آن بهره برده و به بهترين نحو ممكن با شرايط نامساعد آن به مقابله برمیخاستند.
در طراحی خانه های امروزی نيز جا دارد كه به ويژگیهای طبيعی پيرامون بنا آگاهی داشت و حتی الامكان از آنها برای ايجاد محيطی مطلوب برای زندگی ساكنين بهره جست. اين امر سبب میشود كه ميزان استفاده از سيستمهای سرمايشی و گرمايشی كمتر شده و در استفاده انرژی های فسيلی و غيره صرفه جويی گردد. در صورت استفاده از اين سيستم ها، خوب است كه به اقليم منطقه توجه شود و از انواع مناسب با آن شرايط استفاده شود. برای مثال در مناطق مرطوب، استفاده از كولر آبی چندان مناسب نيست و استفاده از شومينه های گازی و استفاده نكردن از هيزم و شاخه های درختان و قطع تعداد كمتری از درختان به حفظ محيط زيست میانجامد و مواردی نظير اينها.

دکوراسیون داخلی اصفهان01

دکوراسیون داخلی اصفهان02

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn