10 روش برای چیدمان پاسیو و ایوان

آیا هنگامیکه به منظرهی حیاط خلوت منزلتان چشم دوخته اید، آرزو میکردید که بتوانید فضای اضافی را شیک و آراسته کنید؟ احتیاجی نیست که هزینه ی زیادی برای یک تغییر چشمگیر در اتاقهای بیرونی صرف کنید، شما میتوانید به سرعت اثاثیه و دکوراسیون را بچینید و در رابطه با خریدهای تازه انتخابهای هوشمندانه ای داشته باشید،برای شما  ۱۰ایده ارزان قیمت برای به روز کردن فضای پاسیو داریم.


1- آویزان کردن تزئینات
یک تغییر کوچک کافی است تا پاسیوها به مرکز توجه تبدیل شوند. غرفه های مغازه های محلی را دنبال کنید و یا اینکه از طریق خرید آنلاین چیزی که راجع به آن با شما صحبت میکنیم را جستجو کنید. صرف کردن هزینه ی بیشتر نسبت به آنچه گفته شد به واقع میتواند بسیار بدتر نیز باشد، چونکه تمامی هرآن چه در اطراف وجود دارد را فورا سرد (بیروح) جلوه میدهد.


2- یک میز برای خود بسازید
آیا به یک میز احتیاج دارید؟ در ابتدا به مغازه ابزارفروشی مراجعه کنید. میتوانید با یک تکه تنومند همراه با یک قالب در بهسرعت یک میز نهارخوری را بسازید و در مواقعی هم که از آن استفاده نمیکنید آن را در انبار نگهداشته باشید. آن را رنگآمیزی کنید و یا اینکه تمامی آن را به سادگی با یک رومیزی بزرگ بپوشانید....

دیزاین حیاط پاسیو ایوان تراس01


3- حیاط را با یک قالیچه رنگارنگ بپوشانید
قالیچه های بیرونی پلاستیکی ارزانقیمت اما بارنگهای شاد و باروح بسیار مناسبتر از آن هستند که حیاط را تماما با اجر و یا سیمان ترکخورده بپوشانید.


4- در جستجوی یک بخاری دیواری دست دوم برای بیرون باشید.
صاحبان این منزل یک بخاری دیواری به قیمت  ۱۰۰دلار پیداکرده اند. ممکن است شما هم خوش شانس باشید. همچنین در جستجوی ظرف آتش دان و مبلمان حیاط خلوت نیز باشید. شما نمیدانید به جز چیزهایی که به دنبالش هستید، چه چیزهایی پیدا میکنید.


5- با تشک مبلمان بسازید
باروی هم چیدن تشک های چوبی می توانید نیمکت بسازید، دوست دارید بنشینید و یا اینکه یک چرت روزانه داشته باشید، این نوع تشکها را در مغازه های محلی که میخواهند از دست آنها راحت شوند میتوانید بیابید، اگر میخواهید میتوانید ابتدا آنها را رنگآمیزی کنید و سپس با متکا و بالشتهای نرم و کلفت آن را بپوشانید.


6- پرده آویزان کنید
در کاتالوگ بگردید و به سرعت ایدههایی برای پردههای بیرون خانه با توجه به بودجه تان بیابید، باهوش باشید. پرده های حمام و رومیزی نیز میتوانید مفید باشند. اگر نمیخواهید خیاطی کنید، خریداری کنید و به سادگی پرده را آویزان کنید.


7- از میز قهوه خوری و تکه چوب های کلفت برای حیاط خلوتتان استفاده کنید تکه چوبهای حراج شده نسبتاا ارزانتر از صندلیهای نهارخوری هستند و ساختن آنها میتواند جالب و سرگرم کننده باشد، چیدمان صمیمی اینجا برای صحبت کردن، مزه کردن خوراکی ها و جرعه جرعه نوشیدن نوشیدنی بسیار دلگرم کننده است.


8- به جای سنگ از سنگریزه استفاده کنید
سنگریزه های ساحل به مراتب کم هزینه تر از نصب سنگفرش هستند و شیک به نظر میرسند. اگر شما در منطقه ساحلی زندگی میکنید، بهجای سنگریزه آن را با پوستههای خردشده صدف بپوشانید که ارزانتر از سنگریزه هم میباشد.


9- با کنده های درخت میز بسازید
 ۴قسمت از بدنه محکم یک درخت برای ساخت یک میز تنومند با ارتفاع یکسان مناسب میباشد. یک در چوبی و یا یکتکه تخته چوبی بدون نیاز به میخکوب کردن برای این کار کافی است!


10- هرگز قدرت چراغ های کمنور (نور کم مثل کافه) را دستکم نگیرید
یک رشته یا دو چراغ کافه را برای چیدمان قسمت بیرونی کافی است، اگر به پریز دسترسی ندارید به جای آن پانلهای خورشید استفاده کنید.

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn