راه هایی برای کاهش هزینه های بازسازی خانه

در این قسمت بازسازی یک آپارتمان 100 متری را مشاهده می کنید که در آن به کلیه قسمتها از جمله اتاق های خواب قابل مشاهده است.
هزینه های بازسازی خانه می تواند به سرعت افزایش یابد. در اینجا چند روش وجود دارد که می توانید برای بازسازی ارزان تر برنامه ریزی کنید.خرابی بودجه بزرگترین ترس همه در مورد بازسازی خانه است. و با دلیل موجه

حتی اگر توصیه های اساسی را که ما سالهاست به آن توجه می کنیم ، دنبال کنید - در یک بالشتک 20 درصدی برای پوشش دادن شگفتی های ناخوشایند ، مرجع پیمانکاران را بررسی کرده و آنها را بررسی کنید ، کلمات "تا زمانی که در این کار هستید" را از واژگان خود حذف کنید - سخت است که در نهایت بیش از آنچه می خواهید گلوله باران نکنید. با تفکر استراتژیک در مورد طراحی ، مصالح و زمان بندی ، می توانید هزینه ها را بدون کاهش گوشه ها کاهش دهید. در زیر ، ما راه هایی را از بزرگ تا کوچک به عنوان انتخاب دیوارپوش بر روی چراغ فرو رفته نشان می دهیم. اما یک حقیقت جهانی دیگر در مورد بهسازی خانه این است که هر چیز کوچکی جمع می شود. بنابراین یکی دیگر از ملاحظات مهم برای شروع تصمیم گیری در مورد تخریب یا عدم تخریب کل خانه و شروع از ابتدا است.

آیا بازسازی ارزانتر است یا ساختن خانه جدید است؟
پل ایروین ، مدیر طراحی Landis Construction ، در منطقه واشنگتن ، می گوید: "اکثر مشتریان نمی خواهند این کلمات را بشنوند ،" اما واقعاً باید در بازسازی های اصلی مورد توجه قرار گیرد. "به عنوان مثال ، در یک مورد ، طرح های اضافی 1300 فوت مربع نشان داد که زیر بنای موجود خانه مطابق قانون نیست و باید جایگزین شود-پیشنهاد 30،000 دلار.
پس از فشردن اعداد و ارقام ، صاحبان به این نتیجه رسیدند که به روز کردن خانه ، یک کلبه تابستانی سابق ، به همان اندازه هزینه دارد که برای تکثیر جدید هزینه شود. صاحبخانه می گوید: "با هزینه اضافی نسبتاً کمی ، همه مزایای ساخت و ساز جدید را حفظ می کنیم در حالی که شخصیت و احساس خانه قدیمی خود را حفظ می کنیم."

کاهش هزینه های بازسازی خانه

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn