بهترین طراحی داخلی و بازسازی آپارتمان 233 متری

طراحی داخلی یک آپارتمان در مجتمع مسکونی "Krestovsky De Luxe" ، به سبک مدرن ، 233 متر مربع.
یک آپارتمان برای یک خانواده جوان با دو فرزند با مساحت 233 متر مربع در یک کلوپ راحت "Krestovsky De Luxe" واقع شده است. با توجه به دستورات مشتریان در این منطقه ، لازم بود که یک اتاق آشپزخانه-ناهار خوری بزرگ ، یک اتاق خواب اصلی ، 2 اتاق کودک ، یک اتاق مهمان ، یک بلوک ابزار ، 3 حمام و چند اتاق رختکن قرار دهید. اینها در ابتدا 2 آپارتمان مجاور بودند. در یکی از آپارتمانهای متصل یک اتاق آشپزخانه-اتاق نشیمن مشترک ، یک اتاق خواب برای والدین با یک رختکن شخصی و حمام ، یک اتاق مهمان وجود دارد ، در اتاق دوم اتاق کودکان ، حمام برای آنها و یک بلوک ابزار وجود دارد.

سطوح را بیارایید نور ، با توجه به حالتهای مختلف برخورد با یک سطح ، افه های متفاوتی را به وجود آورده و آن را به شکل متفاوتی در معرض دید ما قرار می دهد . با توجه به نتیجه ای که مد نظر شماست ، نور می تواند با برجسته ساختن بافت یا رنگ یک سطح کیفیت بهتری به آن ببخشد ، و نیز می تواند با انکسار و انعکاس خود الگو بسازد و یا جلوہی رنگی جدیدی به سطح ببخشد .

بهترین طراحی داخلی و بازسازی آپارتمان

بافت یک دیوار با کف یک فضا می نوانده ایجاد بافت صیقلی ناهموار و نرم و درخشان و یا مات باشد و برداشت تصری ما از چنین سطحی صرفا وانسته به نحوهی نور پردازی آنهاست . برای مثال ، اگر نور از فاصلهی زیاد و به طرف دیواری زمخت و ناهموار تابانده شود ، سراسر دیوار را فرا خواهد گرفته و حاصل اقهای بسیار نرمتر خواهد بود ، با کاهش حجم سایه ها دیوار تخت تر و کم - چروک تر به نظر خواهد رسید . نزدیک کردن منبع نور به دیوار ، به علت افزایش زاویه ی تمایل راستای برخورد نور با سطح ، بافت را تقویت خواهد کرد ، دلیل آن هم این است که مناطقی که روشن شده اند و سایه هایی که پدید می آورند ، مشخص تر و برجسته تر می شوند . پس اگر می خواهید سطحی را پربافت تر بنمایانید ، نورپردازی کم فاصله و متوازن اقه های هیجان انگیزتری را برای این منظور عرضه خواهد کرد . در مقابل ، مسلم است که بر همین اساس می توان سطحی صاف و نرم نیز به دست آورد : شست یکنواخت در نور و از فاصلهی زیاد ، سطح مورد نظر را بسیار نرم و الطیف می نمایاند . توجه داشته باشید که هر نوع نورپردازی متوازن و از فاصله ی نزدیک عیوب آن سطح را نیز برجسته می کند ، چراکه نور بی ملاحظه است و بر هر گونه موج و برآمدگیهای یک سطح تأکید گذارده ، آنها را بیرون می کشد و در معرض دید قرار می دهد . این نکته در مورد نورپردازی خارجی اهمیت ویژه ای می یابد ، چراکه آنچه در نور روز یک آجرکاری بی نقص جلوه می کند با نورپردازی در شب می تواند زمخت و ناهموار به نظر آید . هنگام نورپردازی کاشی کاریها نیز به همین دلیل باید مراقب بود : نورهایی که بر سطوح پایینی دیوار پشتی یک حمام قرار گرفته اند . توجه را به هر کاشی کاری نامرتب و بدکارشده ای جلب می کنند این موضوع به ویژه درباره ی موزاییک صدق می کند که با یک نور لطیف تر و تخت تر بهار نور پردازی می شود . نور خواص متفاوت مات بودن و درخشان بودن سطوح را نیز آشکار می سازد . برای مثال یک پتوی پشمی پور را جذب کرده و تخت و نرم به نظر خواهد رسید ، در صورتی که ساتن یا ابریشم نور را منعکس و سطح مورد نظر را درخشان ساخته و نور را به فضای اتاق برمی گرداند

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn