تصاویر قبل و بعد از بازسازی و نوسازی آشپزخانه

تحول موفق آشپزخانه رویای هر صاحب خانه است. اگر متناسب با انتظارات مالک نباشد ، بسیار ناامید کننده می شود. بنابراین ، کار و تحقیقات زیادی باید انجام شود.

خوشبختانه ایده ها و اطلاعات بسیاری از قبل و بعداز بازسازی آشپزخانه وجود دارد تا ما الهام بگیریم. اگر قصد بازسازی آشپزخانه را دارید ، سعی کنید با دیدن تحولات بازسازی آشپزخانه ایده بگیرید و ظاهر و قبل و بعد را با هم مقایسه کنید.

معماران معمولاً آشپزخانه را در جبهه های گرم خانه مثل ضلع جنوبی طرح نمی كنند؛ زيرا در اين حالت گردش هوای درون خانه كه از جبهه گرم به طرف جبهه سرد يعنی از ضلع جنوب به طرف شمال برقرار میشود، هوای گرم و بو و بخار آشپزخانه را در كل خانه پخش میكند. حال اگر در خانه ای اين حالت وجود داشت و شما در بازسازی میخواستيدآن آشپزخانه را بهصورت باز طراحی كنيد، به پديدار شدن اين مشكل در خانه دقت داشته باشيد.خوب است در آشپزخانه ميز كوچكی نيز برای كار(پاک كردن مواد غذايی، خردكردن گوشت و سبزی،آماده سازی مواد در سينی برای پخت داخل فر و )...پيش بينی گردد. از اين ميز میتوان برای صرف غذای خانواده نيز استفاده كرد. چنانچه اين ميز در وسط آشپزخانه قرار دارد، بهتر است خارج از محدوده مثلث كار باشد تا مخل آن نگردد. به اين ترتيب غذاخوری خانوادگی در داخل آشپزخانه واقع شده و برای بردن غذا و برگشت ظروف خالی، مسيری طی نمی شود. اما اگر غذاخوری خانواده در داخل آشپزخانه پيش بينی نمی شود، لازم است كه با آشپزخانه رابطه نزديكی داشته باشد.

اکنون وقت خود را برای بررسی این تحولات جذاب آشپزخانه اختصاص دهید.

طراحی دکوراسیون آشپزخانه01

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn