نمونه کار بازسازی از برادران اسکات جاناتان و اندرو

اندرو آلفرد اسکات (به انگلیسی: Andrew Alfred Scott) (زاده 28 آوریل 1978) بازیگر کانادایی ، کارگزار املاک و مستغلات و کارآفرینی است که به همراه برادر دوقلوی خود جاناتان بسیار معروف شده است و در سریال های تلویزیونی Property Brothers مشهور است. برنامه نوسازی خانه که توسط Cineflix Media تولید می شود ، درو را به عنوان مشاور املاک و جاناتان را به عنوان پیمانکار معرفی می کند. موفقیت این نمایش باعث پی آمدهای مثبت دیگری شده است از جمله برنامه های خرید و فروش و املاک برادران.  اسکات (به همراه دو برادرش) همچنین یکی از بنیانگذاران Scott Brothers Entertainment است که نمایش های تلویزیونی ، فیلم ها و محتوای دیجیتالی را ایجاد و تولید می کند. علاوه بر این ، دوقلوها نام تجاری مبلمان خانگی اسکات لیوینگ و شرکت تابعه آن ، Dream Homes را راه اندازی کرده اند.

اسکات در فعالیت های خیریه و نیکوکاری شرکت می کند. او به همراه همسرش لیندا فن در لس آنجلس زندگی می کنند. این زن و شوهر یک نمایش HGTV با نام Properties Brothers at Home داشتند. جشن های مربوط به عروسی آنها در ماه مه 2018 در ایتالیا برگزار شد.

جاناتان سیلور اسکات (به انگلیسی: Jonathan Silver Scott) (زاده  28 آوریل 1978) شخصیتی تلویزیونی ، پیمانکار و تهیه کننده تلویزیون و فیلم در کاناداست. او به همراه برادر دوقلوی خود درو ، از برادران دوقلوی خود ، در سریال های تلویزیونی «املاک برادران» ، و همچنین اسپین های خرید و فروش ، برادر در مقابل برادر، به عنوان میزبان شناخته می شود. Brother، and Properties Brothers: at Home، که در ایالات متحده از HGTV پخش می شوند. اسکات همچنین از بنیانگذاران و تهیه کننده اجرایی Scott Brothers Entertainment است ، که محتوای تلویزیونی ، فیلم و دیجیتالی را برای پخش کنندگان آمریکای شمالی و بین المللی ایجاد می کند.  علاوه بر سرگرمی ، دوقلوها نام تجاری شیوه زندگی Scott Living و پسوند آن یعنی Dream Homes را نیز راه اندازی کرده اند. او در لاس وگاس ، نوادا ، در خانه ای که به همراه برادر دوقلوی خود ، درو زندگی می کند.نمونه کار بازسازی از برادران اسکات جاناتان و اندرو را در ادامه مشاهده میکنید

درباره برادران اسکات01

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn