طراحی ویلا بصورت دوکلبه در کنارهم

راب دیاز ، طراح و معمار لس آنجلسی آخرین پروژه خود را به اتمام رسانده است ، ویلایی مدرن و الهام گرفته از طراحی روستایی دو کلبه به شکل A.

این ویلا که در استودیو سیتی ، کالیفرنیا واقع شده است ، زمانی ویلا ای یک طبقه با ابعاد 1666 فوت مربع با اتاق های کوچک ، تنگ و قدیمی بود. این بازسازی شامل دو برابر شدن اندازه ویلا و ایجاد نمای بیرونی از چوب تیره و جسورانه ، افزودن برداشت جدید از سبک مدرن ویلا مزرعه و به روزرسانی برای زندگی امروز بود.
یک ویلا کشاورزی مدرن با طراحی قاب دوبل A از ویلا الهام گرفته است.ورودی با یک میز کنسول چوبی روستایی ، یک آینه گرد ، دیوارکوب و کف تخته های عرض بلوط سفید ساده حفظ شده است.اتاق نشیمن دارای دیوارهای تیره ، قفسه های چوبی و کابینت و یک شومینه مرمر Rose Corchia calacatta است.فضای غذاخوری ، در انتهای آن یک نیمکت چوبی ، اتاق نشیمن را از آشپزویلا جدا می کند. درهای شیشه ای کشویی بزرگ فضای داخلی حیاط را باز می کند.آشپزویلا دیوار لهجه کاشی مشکی Zellige ، کابینت های بلوط سفید شکاف خورده و صفحات میز سنگ صابونی تیز را به نمایش می گذارد.فضای بیرونی برای سرگرمی ، با پاسیوی گسترده برای ناهار خوری با یونان ، و بیش از 500 گیاه که بافتی سرسبز و خلوت به حیاط می بخشند ، طراحی شده است.

طراحی ویلا بصورت دوکلبه در کنارهم

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn