طراحی و اجرای ویلا به سبک هندی

ویلای تامارا یک خانه آخر هفته است که برای یک خانواده چهار نفره در حومه احمدآباد هند طراحی شده است. این پروژه نمایانگر یک کار خاص است که از معماری داخلی تا چشم انداز را در بر می گیرد. تامارا به 'گل نیلوفر آبی "ترجمه می شود. این نشانگر خلوص ، روشنگری و بازآفرینی خود است. با در نظر داشتن این موضوع ، اگرچه خانه ای خانوادگی بود ، ما اطمینان حاصل کردیم که هر فردی باید جایگاه شخصی خود را در آن داشته باشد. اندازه قطعه 6122 متر مربع است ، در حالی که ساخت فقط 580 متر مربع است. این اندازه به ما فرصتی داد تا از منظره به عنوان وسیله ای برای افزایش جذابیت و زیبایی پروژه کاوش کنیم.این ویلا تجربه ای گرمسیری را برای ایده پردازی به عنوان محلی برای جوان سازی و آرامش دارد. ایده این بود که احساس کنیم به خارج از خانه متصل هستیم و در یک باغ زندگی می کنیم.ویلا دارای دو ورودی جداگانه است. عمومی و خصوصی. یک ورود باشکوه تشریفاتی که مستقیماً به چمن سبز زیبا انجام می شود مخصوص اجتماعات و مهمانی های بزرگتر است. فانوس های سفارشی با جلوه های مه؛ ترکیب جادویی آتش و عنصر آب ، یک محیط و ژست فوق العاده را هنگام ورود ایجاد می کند. در حالی که ورود خصوصی به خانه ماهیت متوسط تری دارد و از یک خانه بالی الهام گرفته شده است. یک در چوبی و یک ردیف درخت خرما به طور سنتی ساخته شده است. به حیاطی باز می شود که در دو طرف آن یک جسم آب و یک باغ منظره واقع شده است.

این ورودی به یک اتاق چند منظوره در سمت راست منتهی می شود ، که طبیعت آن عمومیت بیشتری دارد و سپس به سمت نقاشی + منطقه زندگی یعنی قلب خانه در سمت چپ می رود. قسمت های نشسته از دو طرف باز می شوند تا منظره های مسحورکننده باغ را مشاهده کنند. ایوان های نیمه پوشیده در دو انتهای نقاشی + اتاق نشیمن ارائه می شود که به عنوان یک فضای انتقالی بین داخل و خارج کار می کنند. تقریباً به عنوان یک فضای کاربردی برای اجتماعات بزرگتر خانوادگی دو برابر می شود. علاوه بر این ، در جلو ما آشپزخانه + هسته غذاخوری در یک طرح طبقه باز ، که به یک فضای حیاط زیبا گسترش یافته است ، داریم.

میز ناهار خوری با استفاده از چوب و با یک شکل اسب حکاکی شده منحصر به فرد برای روی آن سفارشی شده است. رنگ ها و گیاهان داخلی این فضا را مانند سایر قسمت های خانه روشن و خوشامدگو و پذیرا می کند. برای اطمینان از حفظ حریم خصوصی افراد ، اتاق های خواب با فاصله از یکدیگر قرار گرفته اند.

هر اتاق خواب منحصر به فرد خود را دارد که در آن هر اتاق به فضای بیرونی باز می شود. اتاق خواب اصلی دارای یک باغ اختصاصی است ، اتاق خواب پسر به سمت آبگرم آرامش و باغ گسترده باز می شود و اتاق خواب دختر دارای یک حیاط داخلی است. حتی حمام ها نیز مورد غفلت قرار نگرفته اند. هر یک از آنها یک حیاط خصوصی دارد تا مظهر تجمل را افزایش دهد.

نماد "تامارا" (که توسط ما طراحی شده است) به طور منحصر به فرد در قسمت های مختلف خانه استفاده شده است ، مانند بدنه ورودی آب ، نقوش صفحه ، قطعات مبلمان ، کف و غیره ، تا احساس تداوم در سراسر خانه داشته باشد. کف سازی با استفاده از سنگ محلی Kota و سنگ خاکستری استیل با الگوهای جالب برای فرو بردن انسان به فکر و ایجاد شگفتی انجام شده است.

طراحی اجرا ویلا سبک هندی01

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn