بهترین رنگهایی که میتوانید برای آشپزخانه انتخاب کنید

از این همه رنگ تکراری برای آشپزخونه خسته نشدید؟ وقتش رسیده یه تغییر و تحول اساسی توی خودتون و محل زندگیتون ایجاد کنید...

احساس کنید هر روز در تعطیلات هستید. در این آشپزخانه روستایی با رنگ آبی روشن و ظریف، تقریباً می توانید بوی ساحل و دریا را استشمام کنید. طعم گرمسیری توسط نیمکت با طرحی گلدار مشخص شده است. این صندلی برای یک میان وعده سریع در زمانی که زمان کم است یا برای شرکت در حین تهیه غذا ایده آل است.
طراحی باز به شما فضای کار زیادی می دهد. نکته برجسته در این آشپزخانه قفسه شراب یکپارچه با ظاهری چوبی است. بنابراین، اگر میهمانان خود به خود از آنجا بیایند یا یک شام خوب برنامه ریزی شده باشد، همیشه یک بطری خوب در دست دارید. (بهترین رنگهایی که میتوانید برای آشپزخانه انتخاب کنید)

کابینت های بلند به همان اندازه خاص هستند. آنها با دیوار بسته می شوند، بنابراین هیچ فضایی را در آشپزخانه اشغال نمی کنند و کاملاً با ظاهر کلی ادغام می شوند. دستگاه های نصب برجسته کار را آسان تر می کند.

رنگهایی که میتوانید برای آشپزخانه انتخاب کنید 

این آشپزخانه کانتری طراحی کلاسیک را با لمس مدرن ترکیب می کند. تصور کنید که منوهای عالی برای مهمانان خود تهیه کنید یا یک کیک فوق العاده برای فرزندان یا نوه های خود بپزید. در هر صورت، سطح کار سخاوتمندانه فضای کافی را برای این کار فراهم می کند. به لطف U شکل آشپزخانه روستایی و برنامه ریزی هوشمندانه COOKpit، همه چیز همیشه در دسترس است. رنگ جلوی آشپزخانه نمونه ای از سبک خانه های کشور است. رنگ کرم رنگ به لطف عناصر تزئینی رنگارنگ مدرن به نظر می رسد.
سینک سرامیکی بزرگ به ویژه قابل توجه است. کمدهای متعدد آشپزخانه فضای کافی برای نگهداری همه ظروف و مواد غذایی آشپزخانه را فراهم می کند. قفسه باز به ویژه کاربردی است. یکی دیگر از ویژگی های خاص این آشپزخانه به سبک کشور، قسمت نشیمن یکپارچه است که می توانید در آن از یک صبحانه یا ناهار سریع برای دو نفر لذت ببرید. فضای ذخیره سازی اضافی به شکل ویترین شیشه ای به ظروف سفالی اجازه می دهد تا در نور مناسب بدرخشند.

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn