طرح میز جزیره مناسب برای ناهارخوری در آشپزخانه

به گالری ما از جزایر آشپزخانه زیبا با صندلی های نیمکت مانند خوش آمدید. آشپزخانه مکان بسیار خوبی برای معاشرت خانواده و دوستان است. این آشپزخانه های سطح بالا دارای طرح های کف باز با جزایر بزرگ با فضایی برای غذا در ناهار خوری از سفارشی است که در نیمکت ها ساخته شده است. در زیر انواع ایده های جزیره آشپزخانه برای استفاده از صندلی های نیمکت برای ایجاد یک فضای پذیرایی جذاب را مشاهده خواهید کرد.

آشپزخانه لوکس در تصویر بالا دارای کابینت های چوبی با رنگ سفید و تخته سنگ مرمر مطابق با یک جزیره آشپزخانه بسیار متنوع L است. اثاثه یا لوازم داخلی چرمی مشکی روی صندلی نیمکت استفاده می شود ، که مرتباً در قسمت داخلی پیشخوان آماده سازی L شکل گرفته است. نیمکت L شکل با یک میز ناهار خوری شیشه ای قرار دارد که دارای صندلی های اضافی است. استفاده از صندلی های آکریلیک و فلز نامناسب با اثاثه یا لوازم داخلی اثاثیه ای به این مجموعه صنعتی تر می دهد ، ترکیب خوبی برای وسایل آشپزخانه برنز و جفت لامپ های آویز هندسی بر روی نیمکت آشپزخانه است.

با افزایش قیمت املاک و مستغلات ، سازندگان و خانواده ها به دنبال راه های خلاقانه تر و بیشتر برای ادغام فضاها هستند. آنها حق بیمه ای را در اتاق ها و مناطقی با کاربرد چند منظوره شامل طرح باز و طرح های انتقالی که دارای طراحی منسجم هستند ، قرار داده اند. یکی از پر کاربردترین فضاهای یک خانه ، آشپزخانه و میز ناهار خوری است. تضمین شده است که حداقل 7 بار در هفته استفاده شود ، این مکان بیشتر از مکانی برای تهیه و مصرف وعده های غذایی است ، فضایی برای کار ، بازی و تعامل خانواده و مهمان است.

آشپزخانه جزیره نیمکت01

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn