دکوراسیون داخلی برای کابینت و آشپزخانه

بر کسی پوشیده نیست که یکی از مهم ترین اتاق های خانه که چندین کارکرد مهم را انجام می دهد، آشپزخانه است. در اینجاست که بسیاری از رویدادهای زندگی رخ می دهد، از وعده غذایی صبح، گردهمایی های خانوادگی سرگرم کننده، ملاقات با دوستان و تصمیم گیری های مهم. مسائل خانوادگی در عصر. آشپزخانه مرکز همه رویدادهای زندگی خانوادگی است. بنابراین، طراحی کاربردی، راحتی، ظاهر مدرن. بنابراین در اینجا 36 ایده آشپزخانه کاربردی برای یک فضای داخلی مد روز و شیک برای سال 2022 را بررسی کنید. (دکوراسیون داخلی برای کابینت و آشپزخانه)

دکوراسیون داخلی برای کابینت و آشپزخانه

همه ما می دانیم که آشپزخانه قلب خانه است!
یک بار صبحانه بزرگ یا جزیره ای با چهارپایه بهترین راهی است که یک دوست می تواند با آشپز بنشیند و صحبت کند و اغلب این گردهمایی درست از اینجا شروع می شود.(دکوراسیون داخلی برای کابینت و آشپزخانه)
دکوراسیون آشپزخانه شما اغلب به عنوان فضای کار شما عمل می کند. پیشخوان ها را پاک کنید و فقط چند چیز را نمایش دهید زیرا لوازم جانبی زیاد باعث می شود آشپزخانه به هم ریخته به نظر برسد و چشم جایی برای تمرکز اول نداشته باشد. لوازم جانبی مورد علاقه خود را انتخاب کنید و آنها را در جایی که می خواهید جلب توجه کنید قرار دهید. این می تواند به سادگی یک تخته برش یا بشقاب زیبا باشد.
می توانید چیزها را مانند یک سینی تزئینی به سبک خود با بطری های روغن زیتون در کنار هم قرار دهید. یک وسیله جانبی جذاب مانند یک کاسه بزرگ برای نمایش میوه یا یک جفت گلدان را روی پیشخوان اصلی قرار دهید تا در عین حال، رنگ خود را به آشپزخانه شما بیاورید. در نزدیکی اجاق گاز، داشتن یک جا ظروف راحت است تا بتوانید در حین پخت و پز کفگیر یا قاشق مورد علاقه خود را بردارید.
البته اگر قهوه می نوشید، یک قسمت کافی کافه درست کنید که می تواند بسیار جذاب باشد و تمام نیازهای قهوه، لیوان، قهوه، شکر و غیره شما را تامین کند.(دکوراسیون داخلی برای کابینت و آشپزخانه)

دکوراسیون داخلی برای کابینت و آشپزخانه

در یک بار صبحانه یک گل مصنوعی و یک کاسه میوه تزئینی را به نمایش بگذارید. من به سراغ ارکیده ای هستم که با یک کاسه تزئینی بلند پر از میوه روی میله ایستاده است. همچنین می‌تواند مجموعه‌ای از سه لاله در یک گلدان باشد که در مرکز با هم قرار گرفته‌اند. یا یک سینی تزئینی نشسته در آن، یک گیاه کوچک و دو شمع چای در یک طرف پیشخوان اضافه کنید. یا یک کاسه رنگارنگ زیبا. اطمینان حاصل کنید که هر چیزی را که برای نمایش انتخاب می کنید، آن را به چیزی تبدیل کنید که بتواند روی پیشخوان بماند و در عین حال فضای کافی برای پخت و پز داشته باشد.
سایه‌های رومی یا قرنیز پارچه‌ای پرشده، اگر پنجره‌ای در آشپزخانه خود دارید، لمس خوبی است! اگر نه، تصاویر کوچک را با یک الگوی دلپذیر یا یک قطعه هنری بزرگ با هم گروه کنید تا دیوارهای خالی کنار میز را پر کنید. شما باید سعی کنید رنگ ها و شخصیت خود را به آشپزخانه خود و همچنین بقیه خانه وارد کنید!(دکوراسیون داخلی برای کابینت و آشپزخانه)
هنگام سرگرمی به آن فکر کنید. یک منطقه بار تعیین کنید، یک منطقه یا فضای پیشخوان برای مخلوط کردن نوشیدنی ها و راه اندازی یک بار که مهمانان شما بتوانند به خودشان کمک کنند، پیدا کنید. وقتی آنها رسیدند همه چیز را تنظیم کنید.(دکوراسیون داخلی برای کابینت و آشپزخانه)

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn