دکوراسیون آشپزخانه مدرن طراحی کابینت

از آشپزخانه خود خسته شده اید؟ علاقه خود را به آشپزی در آنجا از دست داده اید؟ خب، این نشانه بدی است. برای برخی از افراد ، لذت بردن از آشپزی فقط خود فعالیت نیست ، بلکه محیط حمایتی است. اگر احساس می کنید آشپزخانه شما دیگر علاقه شما را به آنچه معمولاً سرگرمی شما است برانگیخته نمی کند ، وقت آن است که برخی از طرح های مدرن آشپزخانه را بررسی کنید.

البته ، وقتی صحبت از طراحی آشپزخانه مدرن می شود ، چیزی فراتر از تغییر ظاهر نیاز دارد. شما باید در مورد مفهومی که می خواهید تصمیم بگیرید ، آیا برای فضای شما مناسب است و چقدر دوام می آورد. برخی از وسایل مدرن در صورت وجود می توانند دوام بیاورند ، در حالی که برخی دیگر می توانند مانند خود آثار کلاسیک جاودانه باشند.(دکوراسیون آشپزخانه مدرن طراحی کابینت)
بنابراین ، قبل از تصمیم نهایی ، اجازه دهید این گزینه ها را بررسی کنیم:

دکوراسیون آشپزخانه مدرن طراحی کابینت

1. مینیمالیستی و تک رنگ
بسیاری با استفاده از این ایده به دنبال یک کار ساده می روند. تصور کنید کابینت لاک آشپزخانه ای با زیبایی تمیز و مدرن دارید. مطمئناً آن آشپزخانه سفید هزینه زیادی در نظافت برای شما خواهد داشت ، اما از آنجایی که یک رنگ خنثی است ، دیگر نیازی به نگرانی زیاد در مورد مطابقت آن با سایر مبلمان ندارید.(دکوراسیون آشپزخانه مدرن طراحی کابینت)

2. کندو برای نوع هنری
بنابراین ، شما فقط به آشپزی علاقه ندارید ، بلکه آن را به عنوان یک هنر در نظر می گیرید؟ سپس شما به رنگ های بیشتری در آشپزخانه نیاز دارید تا همه شما را هیجان زده کرده و در آنجا با دستور العمل های جدید آزمایش کنید. دکورهای صنعتی کلاسیک با پیچ و تاب مدرن ، آشپزخانه شما را منحصر به فرد می کند ، به ویژه با طرح عسلی سیاه و سفید روی کف. این باعث می شود دیوار کاملاً مخلوط به نظر برسد و هر دو قسمت اتاق با هم هماهنگ شوند.

3. نورپردازی لایه ای برای تک رنگ
آیا نگران این هستید که آشپزخانه شما با آن رنگ های خنثی کسل کننده به نظر برسد؟ نورپردازی لایه ای ممکن است این مشکل را حل کند. این چراغ های آویزان با 11 لامپ لخت باعث می شود آشپزخانه باز و اتاق ناهار خوری چشمگیرتر به نظر برسد.(دکوراسیون آشپزخانه مدرن طراحی کابینت)

4. یک ترکیب دیگر سیاه و سفید: والوسین سیاه و کابینت در برابر دیوار سفید
بسیاری از طراحی های مدرن آشپزخانه اغلب شامل چیزهای تک رنگ ، مانند یک والوسین سیاه و کابینت در مقابل دیوار سفید است. البته ، تنها چیزی که ممکن است کمی مشکل ساز باشد ، هنگام تمیز کردن است. رنگ مشکی غالباً اگر آن را از دست بدهید ، بیش از حد باید در آنجا بماند.

5. بال بال زدن
آیا می خواهید به غیر از رنگ های خنثی رنگ دیگری اضافه کنید؟ یکی از این طرح های آشپزخانه مدرن نه تنها سفید بلکه کهربا تیره را نیز شامل می شود. حتی با کابینت آشپزخانه ، دیوار و اتاق ناهار خوری که بیشتر با رنگ سفید رنگ شده اند ، وسایل روشن کهربایی تیره و سبک پروانه ای برتری کمی به آن می بخشد.(دکوراسیون آشپزخانه مدرن طراحی کابینت)

دکوراسیون آشپزخانه مدرن طراحی کابینت

6. با جزیره چوبی به طبیعت بازگردید
چه در حومه شهر زندگی کنید و چه در یک آپارتمان در مرکز شهر ، هیچ مشکلی در انتخاب یک محصول ارگانیک تر برای تزئین آشپزخانه وجود ندارد. با چوب به عنوان مصالح اصلی ، آشپزخانه شما زیبا ، کلاسیک و بی انتها به نظر می رسد.(دکوراسیون آشپزخانه مدرن طراحی کابینت)

7. کف گرانیت مشکی برای آشپزخانه شما
در نگاه اول ، این طرح ممکن است شما را به یاد محیط یک باشگاه شبانه بیاندازد. با این حال ، این بدان معنا نیست که کف گرانیت سیاه به طور خاص برای این کار مناسب است. برای شما که عاشق زندگی شبانه هستید و مردم را برای یک مهمانی خصوصی دعوت می کنید ، این طرح مناسب خواهد بود. تنها مشکل رایج این رنگ زمانی است که بعد از تمیز کردن ، علیرغم این واقعیت که مواد گرانیت قابل شستشو هستند.

8. مداری
نه ، ما در اینجا درباره یک فیلم علمی تخیلی صحبت نمی کنیم. اول ، وسایل به خوبی پنهان شده اند. فضای بیشتری روی زمین وجود دارد. طراحی پیشخوان ممکن است شما را به یاد یک بار یا میخانه در مرکز شهر بیاندازد ، اما با ظرافت بیشتری. چراغ های گوی که در بالا آویزان شده اند ، آشپزخانه را بی نقص جلوه می دهند - مخصوصا برای جشن کریسمس.

9. یک جمله در آشپزخانه خود اضافه کنید
صبر کن ، این یعنی چه؟ اگر حس شوخ طبعی و ذوق هنری دارید ، یک پیشخوان برنجی و یک جلوه سخت افزاری در برابر کابینت ، آشپزخانه شما را طوری جلوه می دهد که گویی تنها آشپزخانه در جهان است. خوب ، مگر اینکه دیگران شروع به کپی کردن سبک شما کنند.(دکوراسیون آشپزخانه مدرن طراحی کابینت)

10. پست مدرن و صنعتی
طراح داخلی معروف آمریکایی ناتی برکوس این طراحی پست مدرن و صنعتی را برای آشپزخانه شما ارائه کرده است. وسایل نورپردازی (با لامپ های آویزان در قفس های فلزی) و کاشی های دیواری مرمری نمایی از کلاس را به آن می بخشد. شمارنده های ساج نیز آن را منحصر به فرد تر می کند.(دکوراسیون آشپزخانه مدرن طراحی کابینت)

دکوراسیون آشپزخانه مدرن طراحی کابینت

11. کیک مرمر شکلاتی
هوم ، آیا ما در مورد کیک خوشمزه در نانوایی صحبت می کنیم؟ خیر ، اما این نوع غذا به وضوح الهام بخش این طرح است. کابینت آشپزخانه شما را به یاد شکلات شیرین می اندازد. صفحات روکش مرمر بافتی یخ زده است. بسیار زیبا به نظر می رسد که شما را وادار به پخت بیشتر می کند. شما حتی می توانید مدفوع هایی را انتخاب کنید که ممکن است شما را به یاد قند بستنی بیاندازد ، مانند آنهایی که گاهی روی کیک تولدتان می خورید.
اگر عاشق پختن کوکی و کیک شکلاتی هستید ، این طرح آشپزخانه عالی است.(دکوراسیون آشپزخانه مدرن طراحی کابینت)

12. به سبک مراکشی
با کابینت آشپزخانه سفید و کاشی مراکشی ، آنها ترکیب کاملی را ایجاد می کنند. به اندازه کافی گفت.بسیاری از طرح های مدرن آشپزخانه دیگر وجود دارد که می توانید انتخاب کنید. ممکن است بخواهید از یکی از این موارد استفاده کنید یا ایده های خود را داشته باشید. هر چه باشد ، مطمئن شوید که این کار باعث می شود یک بار دیگر عاشق آشپزخانه و آشپزی خود شوید. مطمئن شوید این زمان دوام دارد.(دکوراسیون آشپزخانه مدرن طراحی کابینت)

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn