23 طرح زیبا از آشپزخانه به سبک نیوکلاسیک

این 23 آشپزخانه زیبا شما را محو خود می کند و تمام ایده های آشپزخانه را برای برنامه ریزی بازسازی به شما می دهد.
بچه ها شکار خانه دیوانه ام کرده است بازار اوماها دیوانه است ، خانه هایی که چند ساعت از فروش آنها در بازار نمی گذرد یا حتی قبل از معلق ماندن در لیست قرار دارند.
این را به این واقعیت اضافه کنید که من و جاش اولین بار خریداران خانه هستیم و هیچ سرنخی از آنچه انجام می دهیم ، به دنبال زندگی در محله های بسیار خاص هستند و در مورد نوع خانه ای که می خواهیم بسیار خاص هستند و بیشتر روزها احساس می کنم ما هرگز قصد پیدا کردن خانه مناسب را نداریم.
چیزی که اخیراً روی آن کار کرده ام این است که می توانم توانایی بالقوه یک خانه را ببینم و احساس نمی کنم باید خانه ای پیدا کنم که کاملاً برای ما کامل و کامل باشد. در حالی که من در تجسم فضایی که آنجا نیست بسیار بد هستم ، ترجیح می دهم هزینه کمتری برای یک خانه خرج کنم و سپس برای به روزرسانی آن متناسب با ما هزینه کنم ، تا اینکه برای تهیه خانه ای که به هیچ چیز دیگری نیاز ندارد ، هزینه کنم. دوباره انجام شد اما سبک من نیست منطقه ای که برای من بسیار مهم است آشپزخانه است. این منبع حیات یک خانه و اتاق است که واقعاً بیشترین تأثیر را دارد. این منطقه همچنین منطقه ای است که من و جاش هنگام گشت و گذار در خانه های فروشی معمولاً از آن حداقل خوشحال هستیم.
من به پینترست مراجعه کرده ام تا به من کمک کند طرح های آشپزخانه را که واقعاً بیشتر مورد توجه من است ، پیدا کنم ، بنابراین امیدوارم که اگر در آینده یک فروش مجدد داشته باشیم ، آنها می توانند در کار با یک طراح به ما کمک کنند. من فکر کردم که جالب خواهد بود که صفحه خلق و خوی آشپزخانه خود را به یک پست وبلاگ تبدیل کنم و آن را با شما بچه ها به اشتراک بگذارم. امیدوارم از این آشپزخانه هایی که نظرم را جلب کرده اند خوشتان بیاید و بتوانند به شما نیز الهام بخش باشند!طرح زیبا از آشپزخانه به سبک نیوکلاسیک

دکوراسیون آشپزخانه نیوکلاسیک01

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn