کابینت های آشپزخانه به سبک قرون وسطی

طراحی های مدرن قرون وسطایی به طراحان داخلی و سازندگان مبلمان این امکان را می داد تا در استفاده از مواد و رنگ خلاق باشند. طراحی های آنها در آن زمان آینده نگرانه تلقی می شد و ممکن است به شدت تحت تأثیر رمان ها و فیلم های علمی تخیلی باشد ، که در اواسط دهه 1900 بسیار محبوب بودند. در اینجا برخی از ایده های آشپزخانه در قرون وسطایی وجود دارد که می توانید در خانه خود استفاده کنید.
طرح های قرون وسطی
طراحی های داخلی قرون وسطایی حدوداً اواخر دهه 1930 تا اواسط دهه 1960 رایج می شود. سبک طراحی دارای خطوط تمیز ، اشکال هندسی و مخلوطی از مواد آلی و مصنوعی است. از آنجا که مصنوعات بیشتری توسط شرکت های شیمیایی اختراع شد ، در قرون وسطایی بیستم به طور گسترده ای در مبلمان و مصالح ساختمانی مورد استفاده قرار گرفت.
مواد قرون وسطی
حتی اگر چوب هنوز یک ماده محبوب برای ساخت و ساز و مبلمان بود ، تولید مصنوعی مانند نایلون ، پلی پروپیلن و ورقه ورقه پلاستیک نحوه ساخت کار را تغییر داد. Formica که نام تجاری لمینت پلاستیکی است ، شروع به استفاده از آن برای ساخت پیشخوان و رومیزی کرد. سرویس های ناهار خوری کروم با میزهای رومیزی و صندلی های روکش دار وینیل نمونه ای از طرح های قرون وسطایی هستند.امروزه برخی از افراد از لمینت در آشپزخانه های خود استفاده می کنند ، اما این محبوبیت چندانی ندارد. در یک نظرسنجی اخیر آشپزخانه ، فقط 15 ، 919 آشپزخانه 616 ، 632 دارای ورقه ورقه در آنها بودند. این عدم استفاده منعکس کننده استفاده از طرح های قرون وسطایی است زیرا تنها 0.77٪ از بیش از 1.78 میلیون آشپزخانه دارای این سبک طراحی هستند.مبلمان چوبی ارگانیک بازتاب دهنده قرون وسطایی است زیرا بیشتر وسایل از بلوط ، گردو ، چوب گل رز و ساج ساخته شده است. سبک آن بسیار متمایز است زیرا بسیاری از قطعات چوبی جعبه ای بودند.این شکل در مجاورت بسیاری از صندلی ها ، سایه های روشن و سایر لوازم جانبی قرار گرفت که دارای انحنا یا گرد بودند. صندلی ها اغلب از قاب های فلزی یا پلاستیکی خمیده ، نشیمن های بالشتکی و پایه های فلزی ساخته می شدند.
زنگ های زمین گرم
برای تقلید بیشتر از طرح های قرون وسطایی ، تنوع رنگی باید در آشپزخانه نقش اساسی داشته باشد. آشپزخانه های سفید و سیاه منعکس کننده آشپزخانه های قرون وسطایی هستند ، اما رنگ های مرکبات گرم مانند زرد گرم ، نارنجی ، سبز زیتونی و چارتروز در خانه های قرون وسطایی وجود دارد.
سبک مینیمالیستی
طرح های قرون وسطی نیز به دلیل ظاهر مینیمالیستی خود بسیار مشهور هستند. همه چیز همیشه تمیز ، شسته و رفته به نظر می رسد و آشغال بسیار کمی روی پیشخوان ها ، میزها و حداقل هنر یا تزیینات روی دیوارها وجود دارد.برخی از سرگرمی های تزئین به سبک قرون وسطایی یافتن قطعاتی به سبک قدیمی یا یکپارچه در فروشگاه های عتیقه فروشی یا دست دوم برای آشپزخانه شما است.

سبک کلاسیک آشپزخانه کابینت01

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn