سنگ مرمر و گرانیت برای صفحه کابینت آشپزخانه

سنگ مرمر Carrera و گرانیت سفید دو مورد از محبوب ترین متریال های برتر برای صفحه کابینت های آشپزخانه هستند. هر دو سنگ، طبیعی و با دوام هستند که میزهای آشپزخانه زیبا و ظریف ایجاد می کنند. هنگام دسترسی ، مرمر کمیاب تر از گرانیت است و بنابراین گران تر از آن خواهد بود. با این توضیح که مرمر کاررا رایج ترین و مقرون به صرفه ترین نوع مرمر در بازار است و در مقایسه با گرانیت سفید پریمیوم ، می تواند مقرون به صرفه باشد. در هر صورت ، هر دو میز سنگ مرمر Carrera یا میز گرانیت سفید بلافاصله ارزش خود را به خانه شما اضافه می کنند. بنابراین ، هنگامی که در مورد میزهای آشپزخانه صحبت می شود ، کدام گزینه بهتر است؟

میزهای مرمر بدون محدودیت زیبا هستند ، که نشانه روشنی از آشپزخانه مجلل است. این سنگ به خودی خود در رنگ ها و الگوهای مختلفی به چشم می خورد ، و رنگ سفید آن گزینه ای محبوب برای آشپزخانه های مدرن است. روکش مرمر منحصر به فرد است و در برش ها متفاوت است ، بنابراین هیچ دو صفحه به یک اندازه نیست. Carrera رایج ترین و مقرون به صرفه ترین نوع مرمر است. دو نوع مرمریت مرمر وجود دارد - سنگ مرمر جلا یا براق مانند ، و تیره یا مرمر مات.

گرانیت سفید یکی دیگر از گزینه های عالی برای میزهای آشپزخانه لوکس ، قابل توجه ، با دوام و به راحتی در دسترس است. وقتی طرح به دست می آید ، مواد معدنی طبیعی موجود در سنگ ، مارک های منحصر به فرد و تفصیلی ، شبیه به پرده های مرمر ایجاد می کنند. گرانیت را می توان مهندسی کرد ، با رزین مخلوط کرد تا ظاهر و ظاهری تولید شود ، اما بیشتر آنها زیبایی خام گرانیت طبیعی را ترجیح می دهند.

سنگ مرمر و گرانیت در آشپزخانه01

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn