4 راه خلاقانه برای استفاده از فضای سبز در آشپزخانه

اگر عاشق آوردن فضای سبز در منزل هستید شاید دوست داشته باشید چگونگی ترکیب آشپزخانه های مدرن با فضای سبز را مشاهده کنید. باغچه های داخلی عمودی برای مدتی در فضاهای کوچک محبوب بوده اند، آنها به شما امکان می دهند گیاهان تازه و شاید کاربردی را در آشپزخانه رشد دهید ، خواه فضای گسترده ای در بیرون از منزل داشته باشید یا نه. می توانید به سراغ یک دیوار سبز در مقیاس کامل بروید یا می توانید آن را کوچک و کم سایز نگه دارید و از قرار دادن خلاقانه گیاهان در گلدان استفاده کنید. اگر می خواهید یک چشم انداز طبیعی تهیه کنید ، چند روش برای استفاده از فضای سبز در آشپزخانه در زیر آمده است به ادامه مطلب لطفا توجه کنید راه خلاقانه برای استفاده از فضای سبز در آشپزخانه

استفاده از باغچه عمودی به عنوان بین کابینتی :

این طراحی بسیار خلاقانه است و ظاهری عجیب و غریب به آشپزخانه مینیمالیستی و مدرن می بخشد. این اثر با یک بک گراند پنجره ایجاد می شود که به یک باغ عمودی نگاه می کند. این سبک بخصوص وقتی کار می کند که مجموعه متنوعی از بافتهای مختلف گیاه را با مقادیری از کنتراست رنگی چشم نواز ترکیب کنید ، به خوبی کار می کند.
آنچه واقعاً باعث ایجاد این طراحی می شود این است که باغ عمودی با چنین فضای آشپزخانه مینیمالیستی احاطه شده است. رنگهای سبک و حداقل بافتها به باغ عمودی کمک می کنند تا واقعاً به نقطه کانونی برای فضا تبدیل شود. اگر می خواهید یک باغ عمودی را که در آشپزخانه قابل مشاهده است داشته باشید باید ازین طرح الهام بگیرید.

فضای سبز در آشپزخانه01

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn