بررسی سبک های مختلف کابینت در آشپزخانه شماره 1

شکی نیست که ویژگی غالب در یک آشپزخانه، کابینت آشپزخانه است. این قضیه شامل بیش از 50 درصد از طراحی است و اولین چیزی است که شما لحظه ای که به یک آشپزخانه راه می یابید می بینید. کابینت ها به عنوان نقاط قوت قوی در فضا عمل می کنند، در حالیکه از مزایای کارکردی در زمینه ذخیره سازی و سازماندهی برخوردار می شوند. انتخاب کابینت های آشپزخانه به طور کلی ظاهر و سبک آشپزخانه شما را تعریف می کند، در حالی که شخصیت منحصر به فرد آن را نیز ارائه می دهد.

کابینت هایی که برای خانه انتخاب می کنید، زیبایی شناسی بصری را بهبود می بخشد، خلق و خوی فضا را تنظیم می کند و زیبایی دکور را به یک فضای آشپزخانه می افزاید. کابینتها همچنین بر طرح فضا، دسترسی، راحتی، کارایی گردش کار، ظرفیت ذخیره سازی و طول عمر آشپزخانه تاثیر می گذارد. همانطور که می بینیم، اکثر عواملی که عملکرد آشپزخانه را تشکیل می دهند، به کابینت آشپزخانه بسیار وابسته است.

با این کار مهم است که زمان زیادی را برای دانستن همه گزینه های ممکن برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه، سبک و مواد بگذاریم. بازار گزینه های بسیاری برای کابینت آشپزخانه را فراهم می کند ولی انتخاب مناسب برای خانه شما می تواند کاملا گیج کننده باشد. اما با کمی "اطلاعات" در اصول اولیه کابینت آشپزخانه، شما به راحتی می توانید یک طراحی آشپزخانه خیره کننده ایجاد کنید که واقعا تک باشد. به ما بپیوندید،تا هر چیزی که نیاز دارید درباره انتخاب و طراحی کابینت آشپزخانه مناسب برای خانه خود بیاموزید.

برخی از شایع ترین سبک های کابینت آشپزخانه در اینجا آمده است:

1- کابینت آشپزخانه شِیکر:(Shaker Kitchen Cabinets)

طراحی کابینت سبک شاکر در دوران استعمار آمریکا منجر به سادگی و زیبایی شناختی آن شد. طراحی این طرح به دور از تزئینات طراحی شده و دارای یک طرح مفید است. کابینت های سبک شیکر برای ساخت محکم آنها، استفاده از مواد چوب با کیفیت و طراحی ساخته شده از یک درب پانل چوبی با فریم های آهنی شناخته شده است.

به عنوان یکی از محبوب ترین سبک های کابینت طراحی شده، طراحی درب کابین شیکر از یک درب پنج قطعه با پانل محصور ساخته شده است. کابینت های شیکر بسیار ساده و تمیز هستند، که آنها را نه تنها برای آشپزخانه های الهام گرفته از سنت، بلکه برای آشپزخانه مدرن و معاصر نیز مناسب می سازد.

انواع سبک های کابینت01

مواد مورد استفاده برای کابینت شیکر نوعی از انواع چوب مانند افرا، گیلاس، بلوط بلوط و درخت گردوی آمریکایی است. از لحاظ فینیشینگ، کابینت های سبک شاکر به طور معمول بصورت خام و چوب طبیعی خواهند بود. با این حال، فینیشینگ کابینت های سبک شیکر را می توان با توجه به سبک غالب خانه رنگ نمود به عنوان مثال، کابینت های شیکر رنگی در رنگ سفید یا خاکستری اجازه می دهد تا آنها در یک محیط معاصر قرار گیرند. ترکیب آن با یک صفحه سنگ مجلل طبیعی و یک رنگ غنی به خوبی برای تنظیمات آشپزخانه کلاسیک مناسب است. به طور کلی، کابینت های سبک شیکر با وجود ریشه های سنتی، انعطاف پذیری و قابلیت انعطاف پذیری را از لحاظ طراحی ارائه می دهند.

انواع سبک های کابینت02

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn