انتخاب بهترین متریال برای صفحه روی کابینت(شماره1)

به دنبال بهترین متریال برای صفحه های روی کابینتهای آشپزخانه خود هستید؟ آیا سخت است که تصمیم بگیرید که کدام یک را خریداری کنید؟

مطمئنا با این قضیه موافق هستید که آشپزخانه شلوغ ترین قسمت خانه است و مطمئنا همه چیز در آن برای تهیه غذا و پخت و پز بکار می رود. صفحه روی کابینت های آشپزخانه یک جنبه حیاتی برای آشپزخانه دارد، زیرا ما از آن در بسیاری از فعالیت های مختلف استفاده می کنیم.

برخی از صفحات ضد آب در طول زمان خراش دیده می شوند! برخی دیگر به راحتی آسیب می بینند و از بین می روند. یکی دیگر از مسائل معمول مقاومت در برابر گرما است. بنابراین، چگونه می توانید بهترین مواد را برای صفحات روی کابینت آشپزخانه خود انتخاب کنید؟

نگران نباشید یک راه حل وجود دارد.

آنچه همه شما باید انجام دهید این است که به جوانب مثبت و منفی هر ماده نگاه کنید تا بتوانید تصمیم بگیرید کدام یک برای آشپزخانه و استفاده شما مناسب است.

در زیر یک لیست از مواد صفحه کابینت آشپزخانه و مزایا و معایب آنها برای شما قرار داده ایم. نگاهی به لیست بیندازید تا قبل از خرید تصمیم بهتری بگیرید.

صفحه گرانیتی برای کابینت
صفحه گرانیتی برای کابینت
یک انتخاب عالی برای اکثر آشپزخانه ها است و معمولا برای آشپزخانه های سنتی استفاده می شود. به آشپزخانه حس لوکس میدهد و با توجه به تغییر رگه های سنگ، تطبیق اسلبها می تواند مشکل باشد. به منظور حفظ ظاهر خوب، لکه هایی مثل روغن و اسید باید سریعا پاک شوند. همچنین باید سالانه به طور منظم رنگ آمیزی شود.

مزیت:هر اسلب از این سنگ طبیعی طرح منحصر به فرد دارد، در برابر گرما مقاومت می کند و از برش ها و خراش ها آسیب نخواهد خورد. هنگامی که به درستی رنگ و جلا داده شده باشدبا این جلای مات یا براق می تواند در برابر بسیاری از لکه ها مقاومت کند.
معایب: لبه ها و گوشه می تواند زود خراب شود و هزینه زیادی برای تعمیر داشته باشد. برای محافظت از لکه ها لازم است که مجددا بازنشانی شود.

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn