سبک روستیک آشپزخانه

کابینت آشپزخانه به سبک روستیک
شما لازم نیست که در یک کلبه ی جنگلی زندگی کنید تا احساس آشپزخانه روستایی را داشته باشید ،یک طراحی مناسب می تواند این احساس قشنگ را در قلب شهر به ارمغان بیاورد و فضای مدرن پخت و پز خود را به سبک روستایی داشته باشید.

آشپزخانه هایی به سبک خانه روستایی مدرن!!
دراین قسمت نمونه آشپزخانه هایی را مشاهده می کنید که سبک به کار رفته در آن Farmhouse یا خانه رعیتی می باشد. این سبک در اصل نمونه ای از سبک روستیک یا روستایی بوده که تغییرات کوچکی درآن لحاظ شده است.

کابینت جزیره آشپزخانه روستایی
دراین قسمت طرح های متنوعی از کابینت و جزیره به سبک روستایی در آشپز خانه را مشاهده میکنید. مطلب مرتبط : کابینت و جزیره برای آشپزخانه سبک روستیک1

کابینت و جزیره برای آشپزخانه سبک روستیک
دراین قسمت طرح های متنوعی از کابینت و جزیره به سبک روستیک در آشپز خانه را مشاهده میکنید. مطلب مرتبط : کابینت و جزیره برای آشپزخانه سبک روستیک2

آشپزخانه به سبک کلاسیک و روستیک
دراین قسمت آشپزخانه هایی به سبک کلاسیک و روستیک را مشاهده میکنید. لازم به ذکر است این دوسبک در حال حاضر طرافداران بسیاری دارد و مورد پسند عام واقع شده است.

ایده زیبا برای سبک رستیک
دراین قسمت تعداد 80 ایده جذاب و بی نظیر برای دوست داران سبک روستیک ( روستایی) مشاهده می کنید. سبک روستیک یکی از جذاب ترین ، گرم ترین و صمیمی ترین سبک هایی است که امروزه در خانه های معاصر طرفداران بسیاری دارد.

طرح با پیچ و تاب معاصر در طراحی روستایی
این سه خانه با حس و حال سبک روستایی (روستیک) طراحی شده است و در آن نمودهایی از سبک معاصر نیز دیده میشود.